Gå til innhold

Hvorfor er han slik? Ubevisst handling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten jeg flørter en del med, er ofte veldig treig med å svare på sms. Og spesielt hvis jeg foreslår at vi skal møtes. Når vi faktisk møtes, er han såå ivrig, og det samme er han hvis han er den som sender sms først. Problemet er bare det at jeg blir så usikker om han faktisk er interessert når han bruker så fryktelig lang tid på å svare, eller ikke svarer i det hele tatt. Han er fryktelig opptatt i jobbforbindelse, og er stadig på farten, både utenlands og innenlands. Han får enormt med både sms og telefonsamtaler, og har tidligere sagt at meldinger lett kan drukne i mengden. Er jeg tullete som henger meg opp i dette når han er så keen de gangene vi faktisk møtes? Kan det faktisk være en ubevisst handling at han ikke svarer?

Anonym poster: bef923d2ba007256ae4ef953c7095160

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Snakker vi flere år mellom svar eller?

Ubevisst sms-adferd er ofte bevis på at han ikke er den rette for deg, med mindre du forguder menn med ubevisst sms-adferd ;)

AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi flere år mellom svar eller?

Ubevisst sms-adferd er ofte bevis på at han ikke er den rette for deg, med mindre du forguder menn med ubevisst sms-adferd ;)

Flere døgn, hvertfall. Andre ganger svarer han relativt kjapt...

Jeg bare lurer på om jeg skal ta det som et hint om at han ikke er interessert, men så er det det faktum at han er så "på" de gangene vi møtes, i tillegg til selv å sende flørtende sms i blant...

Skrevet

Flere døgn, hvertfall. Andre ganger svarer han relativt kjapt...

Jeg bare lurer på om jeg skal ta det som et hint om at han ikke er interessert, men så er det det faktum at han er så "på" de gangene vi møtes, i tillegg til selv å sende flørtende sms i blant...

Vært borti det samme. Men han svarte alltid samme dag i hvert fall. Han sa han ville treffe meg, og var "på" sånn sett - men han jobbet jo hele tiden, så følte jeg liksom ble presset inn i en timeplan hvor det egentlig ikke var plass til meg. Så jeg droppet hele greien. Mest fordi jeg tenkte at - OK, man kan være travel, men man får tid til det man har lyst å få tid til.

Skrevet

Vært borti det samme. Men han svarte alltid samme dag i hvert fall. Han sa han ville treffe meg, og var "på" sånn sett - men han jobbet jo hele tiden, så følte jeg liksom ble presset inn i en timeplan hvor det egentlig ikke var plass til meg. Så jeg droppet hele greien. Mest fordi jeg tenkte at - OK, man kan være travel, men man får tid til det man har lyst å få tid til.

Enig. Dessuten tror jeg ikke er spesielt sunt å bruke tid på en person som ikke bruker til på deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

enig de de to innleggene over her. Gidder ikke bruke tid på noen som ikke egentlig har tid til meg. Det gjelder forøvrig ikke bare mannfolk men også venninner og familie.

Endret av beaby
  • Liker 1
Gjest Trådstarter
Skrevet

Dere har jo selvfølgelig helt rett, jeg har også tenkt at man har tid til det man har lyst til...Men det er så vanskelig å gi slipp! Han har en stram timeplan, og store deler av vinterens og vårens timeplan ble spikret før jeg tror noen av oss forstod "alvoret". Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Hvorfor spiller han et skuespill når vi møtes, dersom han ikke er interessert? Legger jeg for mye vekt på smsene?

Skrevet

La være å sende han sms på en stund da, og se om han tar initiativ?

Kan hende du legger for mye i det, noen er bare ikke så flinke på sms/telefon :)

Skrevet

Dere har jo selvfølgelig helt rett, jeg har også tenkt at man har tid til det man har lyst til...Men det er så vanskelig å gi slipp! Han har en stram timeplan, og store deler av vinterens og vårens timeplan ble spikret før jeg tror noen av oss forstod "alvoret". Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Hvorfor spiller han et skuespill når vi møtes, dersom han ikke er interessert? Legger jeg for mye vekt på smsene?

Det er ikke sikkert han spiller noe spill. Han er sikkert en bra fyr. Men han prioriterer likevel andre ting fremfor deg - og er det sånn man vil ha det?

Hvis jobben kommer foran meg, da tenker jeg at han velger å prioritere noe annet enn en kjæresterelasjon. Og det er en ærlig sak. Men jeg vil ha en mann som har tid til meg. Du må jo bare tenke over hvordan du vil ha det i et forhold selv. Om du synes det er OK at han ikke er der så mye.

Jeg synes ikke det er greit.

Og tenker man familieliv, så er en karrieremann absolutt ikke noe for meg (og de fremtidige ungene mine).

Status og penger er ikke så viktig for meg. Jeg vil ha tid til å være sammen. Ikke en mann som er på kontoret til klokken elleve de fleste dagene i uken.

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du blir usikker av oppførselen hans, jeg har det på akkurat samme måten. Men, det virker jo som han er interessert? Men at han kanskje har mange jern i ilden og litt for mye å tenke på. Jeg tror også ofte at mannfolk er litt annerledes enn oss kvinnfolk, de har fullt fokus på det de gjør der og da.

Det kan jo være forklaringen på hvorfor han er ivrig når han sender sms til deg først, for da er fokuset hans på nettopp deg. Ellers kan det hende meldingen fra deg kommer samtidig som en viktig jobb-melding, og han tenker at han svarer etterpå, også koker det bort for ham.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra på en pen måte, at du blir usikker når han svarer så sent. Så kan du se om han tar det til seg og kanskje gjør noe med det, eller om det ligger andre årsaker bak. Ikke avskriv ham bare fordi han er treg med å svare, dersom han har mange andre gode egenskaper! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du blir usikker av oppførselen hans, jeg har det på akkurat samme måten. Men, det virker jo som han er interessert? Men at han kanskje har mange jern i ilden og litt for mye å tenke på. Jeg tror også ofte at mannfolk er litt annerledes enn oss kvinnfolk, de har fullt fokus på det de gjør der og da.

Det kan jo være forklaringen på hvorfor han er ivrig når han sender sms til deg først, for da er fokuset hans på nettopp deg. Ellers kan det hende meldingen fra deg kommer samtidig som en viktig jobb-melding, og han tenker at han svarer etterpå, også koker det bort for ham.

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra på en pen måte, at du blir usikker når han svarer så sent. Så kan du se om han tar det til seg og kanskje gjør noe med det, eller om det ligger andre årsaker bak. Ikke avskriv ham bare fordi han er treg med å svare, dersom han har mange andre gode egenskaper! :)

Av, så godt å høre at vi er flere i samme situasjon. Det er nok et bevis på at ja, mannfolk er noe annerledes enn oss kvinner. Også når det kommer til å svare på sms. ;) Tusen takk for kloke ord, jeg gir fyren litt mer tid. Han er for god til å kastes bort bare fordi han ikke kan svare på sms, ;)

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg håper du virkelig ikke dropper fyren hvis han virker interessert når dere møtes, men tydeligvis er dårlig til å svare på sms...Synes "Jodi" hadde veldig mange gode poenger. :)

Skrevet

Mnja, veldig tydelig at alt skal være på hans premisser da. Hvem gidder sånt i det lange løp da?

Gjest proteinet
Skrevet

Trenger ikke å bety at han ikke er interessert. Jeg er treg til å svare av den enkle grunn at jeg ikke holder mobil i hånda tjuefire timer i døgnet. Holder jeg på med noe, er i dyp konsentrasjon svarer jeg ikke telefonen, da ringer jeg opp eller svarer på meldinger senere. Dersom han er begeistret når du snakker med ham og er interessert i å møtes, syns jeg ikke du har noen grunn til å bekymre deg.

Et tips: Ikke hold telefonen i hånda og vent på svar, ta deg en besøksrunde, finn på noe du syns er gøy. Ikke sitt og vent på at han skal svare eller ringe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere, nå har det gått så lang tid at jeg har slått meg til ro med at han sender en melding når han er tilbake i Norge og har tid og oversikt til å avtale et møte.. Må bare venne meg til at han i perioder er utilgjengelig på sms... Og at menn sånn generelt ikke er like opptatt av å gi livstegn som oss kvinner. ;)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Og at menn sånn generelt ikke er like opptatt av å gi livstegn som oss kvinner. ;)

Skal vi se, da fører jeg opp nok en ting på lista over forskjeller mellom kvinner og menn:

- Kvinner er mer opptatt av å gi fra seg livstegn enn menn.

Kan vi muligens omskrive denne til: "Kvinner er mer opptatt av å vite hvor mannen er til enhver tid enn vice versa" ;)

Skrevet

En ting om sms (og meg):

Jeg nærmest hater å skrive sms. Det går så treigt å skrive med en finger, i forhold til at jeg på pc skriver nesten like fort som jeg snakker. Sms bruker jeg helst bare når det er noe nyttig og jeg ikke har en pc i henda.

Derfor er jeg treg på sms, men det er litt off-topic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...