Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med søknadsfrister på BI? har lest litt på nettsiden deres, men får ikke helt svar..

Det står at søknadsfristen er 15.april, men at de har rullerende opptak etter det. Men betyr det at det er det samme om jeg søker 20.Januar eller 14.April? Eller er det førstemann til mølla? Jeg har nesten bestemt meg for studie og studieplass, men om det ikke har noe betydning at jeg venter med søknaden til April, så venter jeg ;p

Anonym poster: e73943c28ea5bba09bc8622c4074e8c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

Gjest KeiraK
Skrevet

Hvordan er det med søknadsfrister på BI? har lest litt på nettsiden deres, men får ikke helt svar..

Det står at søknadsfristen er 15.april, men at de har rullerende opptak etter det. Men betyr det at det er det samme om jeg søker 20.Januar eller 14.April? Eller er det førstemann til mølla? Jeg har nesten bestemt meg for studie og studieplass, men om det ikke har noe betydning at jeg venter med søknaden til April, så venter jeg ;p

Har ingenting å si, inntaket er basert på karakterer, men med mindre du søker på sivøk-studiet (som har rundt 5,3 i snittkrav) kommer du nok inn. :)

AnonymBruker
Skrevet

Går ikke der selv, men har en del venner som gjør. Opplegget er slik at det er fullstendig ett fett når du søker frem til 15. april. Dette er det ordinære opptaket. Etter 15. april samler de sammen søknadene og gir svar på dem når alle vitnemå er inne. Deretter er det rullerende opptak, altså fortløpende opptak, på de plassene som ikke er fylt etter det ordinære opptaket. Da har det gjerne noe å si hvor tidlig ute du er, men ikke nå og frem til 15. april :)

Anonym poster: d9bf38379e8c59bf4cf66ed1f5b39a8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...