challenger Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hvor mye sliter det egentlig på øyenvippene å farge de? Og hvor lenge sitter fargen? Vil de miste all den opprinnelige fargen sin etterhvert som fargen går ut eller? Er jo mørkhåret så har jo ikke helt lyse vipper, men jeg merker at fargen har falmet en god del i løpet av årevis med mascarabruk(og sikker alderdom:p). Så har hatt litt lyst å prøve å farge de i det siste, spesielt de nedre vippene mine har jo helt mistet svartfargen sin den engang hadde:( Erfaringer med vippefarging?
Hjertefisk Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Pleier å farge vippene annen hver måned eller så. Synes ikke det sliter noe som helst. Om vippene har mistet sin opprinnelig farge vet jeg ikke egentlig, for har farget dem i så mange år nå at jeg husker ikke hva min opprinnelig farge er! Men er jo blond så....
challenger Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2013 Pleier å farge vippene annen hver måned eller så. Synes ikke det sliter noe som helst. Om vippene har mistet sin opprinnelig farge vet jeg ikke egentlig, for har farget dem i så mange år nå at jeg husker ikke hva min opprinnelig farge er! Men er jo blond så.... Mister du mye vipper da? Er så redd for det jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå