Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hva mener dere om det. At noen også blir gravide for å låse må mannen fast.
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ingenting galt med å skreve for å få den mannen en vil ha. Å gjors på å bli gravid, derimot, det er å dra den litt langt. De får værsågod bruke pessar. Endret 1. januar 2013 av SpaceBaby 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Et ord. Patetisk. Anonym poster: e284ec4b5f8bb17a5aa6aaa5e93c9f40 1
Stueloff Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Vel... Jeg regner med at de som skrever for å få noen også kunne tenke seg å skreve for dem, så jeg ser ikke problemet. Å bevisst lure en mann til å gjøre seg gravid er forkastelig. 3
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Hva mener dere om det. At noen også blir gravide for å låse må mannen fast. At menn som puler damer de ikke er villige til å få barn med, uten å ha gummi på pikken sin, er idioter. Når svarte (uff der var jeg rasistisk) skal menn innse at kvinner ikke er til å stole på samtidig som de innehar all makt når det kommer til graviditet? 16
OPIgirl Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 At menn som puler damer de ikke er villige til å få barn med, uten å ha gummi på pikken sin, er idioter. Når svarte (uff der var jeg rasistisk) skal menn innse at kvinner ikke er til å stole på samtidig som de innehar all makt når det kommer til graviditet? Det er menn som ikke er til å stole på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde lett låst fast en mann med graviditet om jeg hadde kommet over en jeg ikke vil miste. Anonym poster: ae18d177005c7548cf127712566220ea 1
beaby Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde lett låst fast en mann med graviditet om jeg hadde kommet over en jeg ikke vil miste. Anonym poster: ae18d177005c7548cf127712566220ea slike kvinner har jeg virkelig INGEN respekt for....bitches be crazy.... 12
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Ingen ting som gjør meg mer kvalm en,idioter som bevist lurer en mann.Men heldigvis er carma en bitch. Anonym poster: f8b462bd8339d265b53c86efc2bf24ad 1
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde lett låst fast en mann med graviditet om jeg hadde kommet over en jeg ikke vl miste. Anonym poster: ae18d177005c7548cf127712566220ea Jeg er sikker på at du ikke er alene. Slike som gjør dette bidrar til en konflikter rundt samvær og bidrag. Det er rart slike farskap kan bli kjent gyldig. Jeg lurer på hvor mange menn som ble låst fast i natten som var.
Gjest Lincoln Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Det er menn som ikke er til å stole på. Hvor ofte blir menn gravide? 4
Gjest SmartA Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Hei, TS. Hva med denne problemstillingen: Mannfolk som bedyrer sin kjærlighet for å få damer til å skreve? Hvor slutty er det, synes du? For øvrig tar jeg sterkt avstand fra det å bevisst bli gravid for å "holde på" en mann. Det er helt uakseptabel oppførsel, først og fremst på grunn av at barna er totalt uskyldige oppe i det hele. Og så er det faktisk også sånn, at det må to parter til for å lage et barn. Da har den parten som evt. ikke ønsker barn, et selvstendig ansvar for å ta grep for å unngå det.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har en venninne som ble gravid og fødte barn på den måten. Vi var fire venninner som var mye sammen inntil et år siden. Vi er er i første halvdel av tjueåra. Vi bor på et mindre tettsted. Dette var en mann som i dag er passert 25. Vi møtte han alle på lokale fester . Det jeg ikke visste den gang var at vi alle var intr.og hadde sex han. Jeg brukte pillen og mine venninner sa det samme. Min venninne som ble gravid og en til prøvde begge å bli gravide med samme mannen . Hun ene lykkes, og trodde lykken var fullkommen. De flyttet sammen men det gikk ikke lenge før de var uvenner. Det er feil grunnlag for å starte et samliv på. Den andre venninnen vår var og er sjalu ogsint for hun ikke klarte lure denne mannen . I vår krets har jeg inntrykk av at menn stoler på jenta og pillebruk. Synes dette her er veldig stygt gjort mot barn og mann.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Hva mener dere om det. At noen også blir gravide for å låse må mannen fast. Du signalerer med din måte å spørre at sex er noe mindreverdig. Det er helt normalt å ha sex av hensyn til forholdet eller å glede den andre. Sex er en viktig del av grunnlaget for å starte et forhold og å vedlikeholde et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 menn er som regel ute etter sex,får dem det dem vil ha..ja hvorfor ikke? du får jo det du vil ha eller? men å tro at mannen blir om man bare blir gravid,hmm da tar dere feil,når mannen får sin sex,du får din graviditet=mannen stikker og sitter igjen og betaler på barnet han absolutt ikke ønsket seg.ja han vil slite økonomisk i 18 år og dette går utover hans mulighet til å skape familie seinere.så skal damen ha penger,omsorg og krangle på samver med en uansvarlig mann...good luck
Gjest RockOn Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Jeg kan bare ikke forstå hvorfor noen vil lure en mann til å bli ved å bli gravid. Vil de virkelig ha en mann som ikke vil ha de? Jeg hadde ikke klart å leve med en mann som kun var sammen med meg pga barnet vårt.
Gjest Is_te Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde lett låst fast en mann med graviditet om jeg hadde kommet over en jeg ikke vil miste. Anonym poster: ae18d177005c7548cf127712566220ea Det er faktisk ingen garanti for at mannen ønsker seg en fremtid med kvinnen som lurte han og barnet. Egoistisk tankegang. 1
Gjest Is_te Skrevet 1. januar 2013 #18 Skrevet 1. januar 2013 Ingenting galt med å skreve for å få den mannen en vil ha. Å gjors på å bli gravid, derimot, det er å dra den litt langt. De får værsågod bruke pessar. Hmmm, hva om man bruker noe annet? 1
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Skrever vi ikke alle for mannen vil vil ha? Står ikke mannen til pers for kvinnen han vil ha? 1
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 At menn som puler damer de ikke er villige til å få barn med, uten å ha gummi på pikken sin, er idioter. Når svarte (uff der var jeg rasistisk) skal menn innse at kvinner ikke er til å stole på samtidig som de innehar all makt når det kommer til graviditet? Der sa du det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå