Chloe- Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 I fjor fikk jeg en nydelig "pels"kåpe av samboeren. I går spurte han hvorfor jeg ikke har brukt den så mye. Svarte, som sant var, at jeg ikke har hatt så mange anledninger til å bruke den, fordi den er veldig pen, men at nyttårsaften var en perfekt dag å bruke den på. Han sendte meg en melding i ste hvor det sto at han gledet seg til å se meg i den fine kåpa, Kom akkurat hjem fra jobben, skal dusje og skifte og dra rett på festen han er på. Men jeg finner IKKE kåpa! Oh no, jeg er så surrehode! Aner virkelig ikke hvor den er! Han kommer til å bli litt skuffet hvis jeg sier jeg ikke finner den, eller glemte å ta den på. Også på nyttårsaften da! Noen som har en bra unnskylding? Eller noen synske der ute som kan fortelle meg hvor kåpa henger?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Spør samboeren din, han vet hvor den er, og han har bedt deg ta den på i dag, fordi han vet at du ikke vet hvor den er.
Chloe- Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2012 Spør samboeren din, han vet hvor den er, og han har bedt deg ta den på i dag, fordi han vet at du ikke vet hvor den er. Hahaha, han tester meg altså? Nei, så utspekulert tror jeg neppe han er!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Plan B.... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=711877 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=710855 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=477565 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=711468 Anonym poster: ea81d934791027f6afb6a00b1346ebd9 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Kanskje han vet at du har glemt den hos en elsker? 1
Chloe- Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2012 Kanskje han vet at du har glemt den hos en elsker? Spacebaby! Du lovte at ikke du skulle fortelle han det!
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. desember 2012 #7 Skrevet 31. desember 2012 Spacebaby! Du lovte at ikke du skulle fortelle han det! Vent...er du hun asiatiske dama fra lørdag, hun som var ute med mannen sin, som smilte til meg hele kvelden og som pekte på seg selv og så på meg da vi spilte "I want to break free"? 1
Chloe- Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2012 Men fra spøk til revolver: What to do? Sistgang jeg så kåpa hang den på en pen henger på gardinstanga. For ett år siden... Kanskje jeg har dratt den med meg på ferieturer (opp til flere)? Åh, teite meg, den var DYR.
Gjest gressløk Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Du må vel bare si at du var så oppsatt på at du skulle kjappe deg til festen at du bare slang på deg det som var i gangen da? Hvis kåpa fortsatt er søkk borte.
kaprifolen Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ring og grin og si "jeg ble så stressa, og nå finner jeg den iiiiikkeee"! Godt nytt år og lykke til! Endret 1. januar 2013 av kaprifolen 2
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Ring og grin og si "jeg ble så stressa, og nå finner jeg den iiiiikkeee"! Godt nytt år og lykke til! Denne!
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Angrep er det beste forsvar. Bare et vennlig tips. 1
Chloe- Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2013 Nå viser det seg at han ikke har drukket enda, så jeg skal slippe å ta taxi. Kommer å henter meg om 10min. Åååh, han er så snill, og jeg er så susete... Skjelver i strømpebuksene av dårlig samvittighet. Godt nyttår dere!
Chloe- Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2013 Ring og grin og si "jeg ble så stressa, og nå finner jeg den iiiiikkeee"! Godt nytt år og lykke til! Får prøve på den! Selv om jeg har hatt halvannen time på meg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 *ser i krystallkulen* Si det som det er, du finner den ikke Også leter du mer i morgen! Anonym poster: 3a40bbd6431debe110576e08a09f42f4
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Vi må få svar på hvordan dette gikk. Personlig tror jeg på at ærlighet varer lengst. Ærligehet er vel det man forventer av motparten, da er det vel også greit å levere det samme som man forventer.
Chloe- Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 2. januar 2013 Tok på meg en sort trench coat istedet. Han sa ingenting om det, men jeg ventet meg egentlig at det skulle komme frem senere... Vi ankom festen, og der er ei jente i tilnærmet lik pelskåpe. Jeg tenker bare 'nå kommer han til å spørre meg, nå kommer han til å komme på det...' Så jeg sier høyt "Gurimalla, det var flaks jeg ikke tok på pelskåpa! Hadde jo sett så dumt ut om vi hadde hatt på maken!" Så sier han "Hmm. Ja, haha, det hadde vel sannelig sett dumt ut ja! Så flaks!" Og da var krisen avverget. Så nå blir det ringerunde for harde livet til venner og hoteller og be de sjekke 'glemmekurven' Forteller han alt snart, ville bare ikke gjøre det på nyttårsaften.
Chloe- Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 2. januar 2013 Kåpen hennes var forresten ikke min. Ikke identisk liksom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå