Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en foundation som er god å bruke til hverdags :) Har du noen anbefalinger eller eventuelt noen jeg bør unngå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sinnsykt fornøyd med MAC !! :)

Har en til fest og en til hverdags. Så har jeg også en til sommer og en til vinter

Skrevet

Jeg liker Garnier's BB cream. Har aldri vært noe fan av foundation tidligere, for jeg hater å føle meg innsmurt og ''tung'' i ansiktet.

BB cream'en syns jeg setter seg lett på og jeg kjenner den ihvertfall ikke når jeg går med den. Syns det blir som en fuktighetskrem når jeg påfører den. Men anbefaler den virkelig ikke til trening eller der man skal være i mye aktivitet, for den svettes av :/

Skrevet

Jeg er sinnsykt fornøyd med MAC !! :)

Har en til fest og en til hverdags. Så har jeg også en til sommer og en til vinter

Kan jeg spørre hva som skiller en hverdagsfoundation fra en som brukes til fest? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker vitalumiere aqua fra Chanel er og veldig fornøyd. Egentlig den eneste foundation jeg liker.

Skrevet

MAC hadde sikkert vært fin å prøve :) men da må jeg dra inn til byen for å prøve nyanser og kjøpe den, og der er jeg sjelden...

Jeg har sett litt på Clarins Skin Illusion natural radiance foundation. Noen som har prøvd denne? Det står at den har medium coverage. Er det greit til hverdags tror dere? :)

Skrevet

Dekkevnen avhenger helt hva du trives med, og hva du føler du må skjule av ujevnheter/rødheter. Dekkevnen avgjøres også av underlaget, og kan i tillegg forsterkes med litt transparent pudder over.

Jeg sverger til Guerlain sine foundations. Når jeg vil ha noe lett liker jeg best Dr Hauschka :)

Skrevet

Bruker 3 in 1 foundation fra Max Factor, dekker bra men er en smule for matt for min smak. Holder seg greit gjennom dagen.

Skrevet

Jeg bruker samme foundation til hverdag og fest, forskjellen er bare hvor mye jeg tar på.. Til hverdags bruker jeg et tynt lag for å få en jevnere hudtone, til fest kjører jeg på med full coverage slik at jeg visker ut alle trekkene og tegner dem inn på nytt.

Varierer mellom Diorskin Forever og YSL Touche Eclat foundationen.

Skrevet

Jeg bruker vitalumiere aqua fra Chanel er og veldig fornøyd. Egentlig den eneste foundation jeg liker.

Den bruker jeg også, har både den flytende og den i kremkompakt. Kjempeherlig produkter.

Skrevet

Kan jeg spørre hva som skiller en hverdagsfoundation fra en som brukes til fest? :)

Da bruker jeg en mattende foundayion, og litt mørkere enn vanlig. Jeg blir så bleik i ansiktet når jeg er ute å drikker av en eller annen grunn :)

Skrevet

Jeg kjører alltid heldekkende og matt foundation hvis jeg sminker meg til kvelden. Det her pga jeg bruker mer highlight, kontour og sånt da. Favorittene er Chanels Perfection Lumiere og Bobbi Browns Smooth Skin Founation.

Skrevet

Jeg har en fra Chanell jeg er kjempefornøyd med :)

Skrevet

Den bruker jeg også, har både den flytende og den i kremkompakt. Kjempeherlig produkter.

Chanel <3

Skrevet (endret)

Chanel <3

De kan virkelig foundation og lebestifter.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker samme foundation til hverdag og fest, forskjellen er bare hvor mye jeg tar på.. Til hverdags bruker jeg et tynt lag for å få en jevnere hudtone, til fest kjører jeg på med full coverage slik at jeg visker ut alle trekkene og tegner dem inn på nytt.

Varierer mellom Diorskin Forever og YSL Touche Eclat foundationen.

Er ikke Touche Eclat lite dekkende?

Skrevet

Er ikke Touche Eclat lite dekkende?

Jeg synes den dekker helt fint, men nå så har jeg ikke større problemer med huden enn en kvise i ny og ne og at jeg kan ha en anelse rødtone mellom bryn, på nese og kinn som jeg vil dekke over. Man kan jo bygge den opp også. Er veldig fornøyd med den foundationen og det er fullt mulig at jeg går over til den helt fra Diorskin Forever :)

AnonymBruker
Skrevet

Da bruker jeg en mattende foundayion, og litt mørkere enn vanlig. Jeg blir så bleik i ansiktet når jeg er ute å drikker av en eller annen grunn :)

Du er sikker på at du blir blekere i ansiktet fordi du drikker, og ikke bare at det ser slik ut på bilder tatt på fest?

Anonym poster: ce44deebc206ce77a446ad8c1dcf393f

Skrevet

Du er sikker på at du blir blekere i ansiktet fordi du drikker, og ikke bare at det ser slik ut på bilder tatt på fest?

Anonym poster: ce44deebc206ce77a446ad8c1dcf393f

Ja det er jeg. :)

Jeg lurte på det samme siden blitzen gjør ofte at ansiktet blir bleikere på bildene, men venner sier det også. -Og jeg ser det i speilet.

Det blir ikke bleikere desto mer jeg drikker, men etter to øl er jeg bleik og blir ikke bleikere om jeg tar flere.

Jeg blir ikke kritthvit, men du ser forskjell fra ansiktet til halsen.

Ganske rart det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...