Adhara Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Er det trygt å gi hunden kalkunkjøtt? Synes å huske at jeg har lest at de ikke tåler det så godt, er det bare innbilning?
Tabris Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Ja, så lenge det ikke er saltet/krydret/marinert og stekt i for mye fett. Men rent kjøtt går bra. Det hunder ikke skal ha er kalkunskinn. Muligens det du husker. 1
skruf Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Hunden her fikk iallefall litt rester av kalkunkjøtt blandet sammen med tørrforet sitt i kveld:) Ikke skinnet eller bein da.. 1
Adhara Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2012 Strålende, da gir jeg han litt rent kjøtt. Ble endel kalkun til overs, for å si det sånn
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Ups, et øyeblikk ble jeg en smule paranoid her...trodde noen hadde luska i vinduene mine for jeg har nettopp gitt hunden og katten kalkunkjøtt. Skinn fikk de ikke for den var litt svidd Nå vet jeg at de ikke skal få skinn hvis jeg en gang får til å ikke svi kalkunen og 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå