Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

cheapsmells.com er så grådig billig i forhold til andre nettbutikker at jeg har vansker med å tro at produktene deres er skikkelige. Noen som vet noe om det eller har erfaringer med produktene?

Hvordan kan de i tilfelle selge ellers dyre produkter så billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer, har kun handlet Decleor og Matis som går i hurtig omløp.

I likhet med feelunique holder de til på disse øyene i UK med lave skatter eller noe, men i ulikhet er de mindre populær så de har nok mindre fortjeneste på produktene. Frakten er heller ikke bakt inn i prisen.

Anonym poster: 780aee62a08ee3b974dcc852b8770d0f

Gjest Euforia
Skrevet

Produktene skal være ekte. Selv om jeg selv har stusset med tanke på prisen... Det virker nesten for godt til å være sant.

Skrevet

Har bare gode erfaringer!

Skrevet

Kjøpte mac-skygger der en gang. Ene skyggen var 4 år gammel. Det forklarer gjerne prisen litt... Den andre var ikke særlig gammel.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bare handleg derfra en gang, men var veldig fornøyd med parfymen jeg fikk derfra. :)

Anonym poster: 2d3f82b8056f6110df7aebd957d987c2

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg handler mye Matis derifra, og har også handlet noe parfyme og sminke. Veldig fornøyd.

De tok også raskt tak i problemet da de sannsynligvis hadde fått inn falske mac- varer. Superkjapp kundeservice. Så jeg har ikke noe problem med å anbefale de.

Gjest Borghild
Skrevet

Bare gode erfaringer herfra også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd å få dårlige produkter. Har bestilt Decleor og Matis.

Anonym poster: 0f7513f67b4bc0a978e63b115c86169a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...