Gå til innhold

For utfordrende for hans venner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke lov å ha på meg den "lille sorte" på nyttårsfesten pga hans konservative venner som da er 10 år eldre enn meg. Det er han også. Han vet godt at jeg er i begynnelsen av 20årene og at jeg har kanskje et annet syn på klær og stil enn damene til kompisene hans på 30-35 år. Han mener at de vil dømme meg hvis jeg ikke dekker meg mer til. Hva skal jeg gjøre? Finner jeg ikke en løsning blir det en ensom kveld på meg.

Anonym poster: f42bbc1215e7e6047293463cf2a7dc21

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er over førti. Fordelene med å være oldis, er at jeg selv bestemmer hva jeg kler på meg.

• Liker 29
Skrevet

Hvor liten er kjolen? Det var vel en blogger som hadde en kjole som var så kort at man så undertøyet. Dette brukte hun i et bryllup.

Har du noe annet å ha på deg?

Anonym poster: 2bffbc9ac10e45b65b87e7c3b5e25ac9

Skrevet

Hvorfor skal du kle deg på en slutty måte, da? Hvorfor er det så viktig?

Skrevet

Har ikke noe annet enn noen korte kjoler som viser ben, hals og armer. Er visst helt krise ettersom ingen av de andre damene noen gang har utrigning eller viser bena....

Skrevet

Burde ikke være vanskelig å finne skikkelige klær å ha på seg vel?

Skjønner kjæresten din godt jeg. Det er smakløst å vise alt en har og tro at det er fint.

Anonym poster: 53a7d4bddc2bf0b5bc6d6e58ccc24a2b

• Liker 23
Skrevet

Hvorfor skal du kle deg på en slutty måte, da? Hvorfor er det så viktig?

Visste ikke at den lille, sorte er slutty. Noen av oss har faktisk kropp til å bruke klær som fremhever formene våre. Synes synd på deg som må komme med en frekk kommentar for å føle deg bra selv.

• Liker 21
Skrevet

Burde ikke være vanskelig å finne skikkelige klær å ha på seg vel?

Skjønner kjæresten din godt jeg. Det er smakløst å vise alt en har og tro at det er fint.

Anonym poster: 53a7d4bddc2bf0b5bc6d6e58ccc24a2b

Er det smakløst å vise fram beina sine???

• Liker 12
Skrevet

En sort bukse og topp da?

Men enig det er latterlig at han skal bestemme.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gå i hva du vil.

Endret av fitness_
  • Liker 3
Skrevet

Er det smakløst å vise fram beina sine???

Hvis den er veldig kort - ja.

Anonym poster: abc3fb9a02c6ac53a0e19bacde917b30

• Liker 10
Skrevet

Helt greit med lårkort så lenge utringninga ikke går for langt ned. Man må velge enten eller. Velger man begge deler blir det for mye.

• Liker 16
Skrevet

Gå i hva du vil! Strut your stuff girl!

Gå i det du føler deg vel i, så kan alle andre mene og synes hva de vil. Det viktigste er at du trives og føler deg komfortabel i det:)

• Liker 3
Skrevet

Men hva er å vise frem bena?

Å ha kjolen rett under rompa? For da kan jeg skjønne det ser litt utfordrende ut.

Og hva er å vise hals?

Er det sånn at puppene ser ut til å skal ramle ut så fort man lener kroppen litt fremover så kan jeg skjønne det ser utfordrende ut.

Men å vise litt kropp har da aldri skada noen.

open-dress-81527-8eb61.jpg

kl%C3%A4nning-77471-a078c.jpg

Stor forskjell på disse to i hvor utfordrende kledd man er enda begge er korte og viser hals og armer f.eks.

• Liker 8
Skrevet

Får ikke lov å ha på meg den "lille sorte" på nyttårsfesten pga hans konservative venner som da er 10 år eldre enn meg. Det er han også. Han vet godt at jeg er i begynnelsen av 20årene og at jeg har kanskje et annet syn på klær og stil enn damene til kompisene hans på 30-35 år. Han mener at de vil dømme meg hvis jeg ikke dekker meg mer til. Hva skal jeg gjøre? Finner jeg ikke en løsning blir det en ensom kveld på meg.

Hva slags kjæreste er det som er så prinsippfast at han lar deg sitte alene pga et klesplagg?? Jeg trodde en kjæreste skulle elske dama for den hun er og med de klærne hun bruker.

• Liker 5
Gjest hedgepig
Skrevet

Helt sikkert fin så lenge den ikke er kjøpt på Nelly;)

• Liker 8
Skrevet

Hva slags kjæreste er det som er så prinsippfast at han lar deg sitte alene pga et klesplagg?? Jeg trodde en kjæreste skulle elske dama for den hun er og med de klærne hun bruker.

.

Det er jo litt flaut for en mann å ta med dama si som kler seg ut som hun er tilgjengelig?

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

.

Det er jo litt flaut for en mann å ta med dama si som kler seg ut som hun er tilgjengelig?

Ja, vi som er opptatte skal gå i burka. Gud forby om noen skulle tro vi var single!

• Liker 8
Skrevet

Ja, vi som er opptatte skal gå i burka. Gud forby om noen skulle tro vi var single!

Dersom du ikke klarer å finne et plagg mellom burkaen og det å være "åpen og tilgjengelig" for alle mannfolk så hvorfor tar du ikke bare på deg klær som et vanlig menneske. Jeg skal bruke bukse jeg fordi det er midtvinters, stilongs skal jeg også bruke.

Skal du bruke stilongs idag maria marihøne?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...