Gjest brutal mann Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Hei du O'allvitende KG. Nå har det seg sånn at jeg er invitert i en sosial sammenkomst i kveld. Dette er i kategorien ViOverFørtiOgSomHarMedOssHalvstoreOgStoreBarn. Siden jeg er oppvokst under en stein og aldri har lært noe som helst av skikk og bruk rant det inn en tanke på sidelinjen, er det god skikk å bruk å klaske en blomsterkvast i neven på vertinnen?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Når jeg er vertinne setter jeg veldig stor pris på små vertinnegaver, som feks en blomst, en pakke konfekt eller noe. Det er gentlemanstyle Og gentlewoman for den del. Brutal mann, gjør stas på vertinnen og ta med en omtanke til henne Anonym poster: 3e2fa02ae4396bb72a728d74c6172a08
ludopluto Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Det er vel vanlig å ta med noe til vertinnen, Men tror det meste er stengt nå....? Kanskje du kan ta med vin,om du har noe liggende:)
Gjest Lincoln Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Hei du O'allvitende KG. Nå har det seg sånn at jeg er invitert i en sosial sammenkomst i kveld. Dette er i kategorien ViOverFørtiOgSomHarMedOssHalvstoreOgStoreBarn. Siden jeg er oppvokst under en stein og aldri har lært noe som helst av skikk og bruk rant det inn en tanke på sidelinjen, er det god skikk å bruk å klaske en blomsterkvast i neven på vertinnen? En flaske vin er ganske vanlig i siviliserte strøk.
Gjest brutal mann Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Alkohol utgår da en for tiden frekventerer tjukkeste bibelbeltet og først i dag kom på at det er selskap i kveld. Men jeg røsket med meg noen tulipaner fra ei blomstersjappe som var åpen. Prøver meg på den jeg. Takker for innspill Er noe av dette jeg hater med sosiale sammenkomster. Aner ikke hva som er rett og galt og føler med totalt dust uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Alkohol utgår da en for tiden frekventerer tjukkeste bibelbeltet og først i dag kom på at det er selskap i kveld. Men jeg røsket med meg noen tulipaner fra ei blomstersjappe som var åpen. Prøver meg på den jeg. Takker for innspill Er noe av dette jeg hater med sosiale sammenkomster. Aner ikke hva som er rett og galt og føler med totalt dust uansett. Blir nok svært godt mottatt skal du se Anonym poster: 3e2fa02ae4396bb72a728d74c6172a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå