AaaaK Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Hvordan feirer folk nyttårsaften? Er det vanlig for folk å dra ut eller hjemmefester? Hører alltid om hvordan Osloby er stressende på nyttårsaften, men i år vil jentegjengen forsøke seg ut allikevel. Men lite er jo åpent. Betyr det at folk holder seg inne på hjemmefester? Noen råd?
kills Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Jeg skal på hjemmefest Nå så har jeg faktisk ikke vært ut på byen på nyttårsaften, men er ikke mange år siden jeg ble 18 heller. Har hørt fra venner som jobber som bartendere at det ikke er så mye folk, folk er jo opptatt av raketter og spretting av champagne etc. ved midnatt, når man ellers bruker å dra ut.
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 jeg har vært på byen i Oslo på nyttårsaften før, og min erfaring er den: By`n er bra om det er planlagt og billetter til et arrangement på utestedet allerede er kjøpt By`n er IKKE bra om man tar det på sikt og planene er å bare ta inn på et utested her eller der. Min beste ut-på-by`n nyttårsaften var det året vi var på Stratos. Akkuratt passe mange folk, live musikk, usedvanlig god utsikt
Nettinettet Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 I år er det bare meg og guttungen på nyttår. Vi har spist god mat og nå spiller han nye spillet på DS mens jeg titter innom her og mail og sender ut noen "godt nytt år" hilsner. Vi har en wii date kl 20 og så blir det film titting og vente på at klokken skal bli 12. Vi har vært invitert både hit og dit, men guttungen hadde mest lyst til å være hjemme og slappe av siden han ikke har vært hjemme i jula. Ikke noe stress bare kos. 1
challenger Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Har vært ute på byen(Trondheim) på nyttårsaften før, og anbefaler det ikke i hele tatt! Det var altfor folksomt, gikk knapt an å bevege seg. Man sto i kø, kø og atter kø heeele kvelden.. Ble jo klinke edru ganske fort av den køståingen. Nei, takke meg til hjemmefester, det er jo det som er gøy:)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Var faktisk på byen i Tr.heim for første gang i går. Sto maks i 1min ved bardisken før jeg fikk servering. Inngangskø så jeg ingenting av... Det gjelder å gå på plasser de andre ikke skal på. Gossip og Downtown var utelukket! Er jo der folka helst er. Selv var jeg på Rock city, billige drinker, ok musikk og nesten ingen kø til tross for nesten fult lokale. Anonym poster: 66d89842acb525dd9cf5b2838e31deb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå