Gå til innhold

Hjelp ang el tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop begynt å teste med CB digital EL test, fikk bare en sirkel idag, men når jeg så på test pinnen så var begge strekene akkurat like...

Noen med erfaring fra disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er nok eggløsning like rundt hjørnet eller nettopp har Vært. Selv om man ikke skal gå etter strekene, så gjenspeiler de jo riktige streker.

Skrevet

La inn aksjer natt til igår så håper det hjelper :) og hvis ikke får vi bare legge inn flere aksjer ;)

Skrevet

Tok en ny som viste smilefjes, så da blir det nyttårs aksjer her i gården ;)

Skrevet

hvordan fungerer disse testene??? er de dyre å få kjøpt?

Skrevet

Så gøy at du fikk smilefjes! lykke til!!

Det er akkurat som graviditetstest. Man skal teste fra dag 10 i syklusen til man får smilefjes.

Jeg kjøpte på apoteket første gangen for å få med den testpinnen, etterpå har jeg kjøpt sticks på ebay og da er det ikke dyrt i det hele tatt :)

Anonym poster: 5052d098de680c6cfc3480437c30dffb

Skrevet

Da er nok eggløsning like rundt hjørnet eller nettopp har Vært. Selv om man ikke skal gå etter strekene, så gjenspeiler de jo riktige streker.

Vet ikke om du kan svare på dette, men, fikk positiv test 19:30 og 22:45, men kl 02:00 var den negativ igjen...hva betyr dette? :S

Har lest så mange plasser at man bør teste med jevne mellomrom og ble så glad for smilefjeset at testemanien tok helt overhånd ikveld :O heldigvis var vi bare hjemme :P

Skrevet

Det betyr at du har et kort vindu for positiv test, verken mer eller mindre. Altså en kort topp av hormonstigning som sier at EL kommer. Jeg testet alltid positiv rundt 17.00.

Skrevet

Det betyr at du har et kort vindu for positiv test, verken mer eller mindre. Altså en kort topp av hormonstigning som sier at EL kommer. Jeg testet alltid positiv rundt 17.00.

Tusen takk :)

Så EL er fortsatt 24-36 timer etter positiv test? Ble litt bekymret for at det betyr at EL er raskere enn dette...

Skrevet

Sånn ca, ja, noen går opp mot 48 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...