AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Jeg skal forsøke å være kortfattet. For ikke så lenge siden traff jeg en mann på fest, og kjemien sa pang med en gang! Vi har møttes regelmessig den siste måneden, og vært sammen flere hele helger, og nesten hele romjulen. Jeg har hatt det veldig hyggelig hele veien, og det har han sagt at han har også. Siden det har vært romjul, har det vært en del festing med både mine og hans venner. Alle regner oss som et par. På fredag spurte jeg hva jeg skulle si når de andre igjen kom til å spørre i dag når vi skal feire nyttår. Han sa jeg ikke trengte å svare på det. Og jeg skjønner jo det at andre egentlig ikke har noe med det, og vi har ikke kjent hverandre så lenge at vi trenger å rushe inn i et forhold heller, men det som bekymrer meg er at jeg synes han ble så kald etter dette. Han ble veldig stille, og da jeg skulle dra i går var det såvidt jeg fikk kyss. Det virker som han tenker veldig, eller hva jeg skal si. Noen mannfolk med mannehjerner som kan fortelle meg hva som skjer? Jeg har ikke tatt kontakt etter dette, lar han være, håper bare ikke han forsvinner på grunn av det spørsmålet Anonym poster: 23bd7620b88f1ade3940aa400a060d2a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Du går nok litt for fort fram.. Hvorfor bry seg om de andre og hva de kommer til å spørre om? Anonym poster: 4210268593e90e9697c4f89744109629 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Ja, det var veldig dumt. Vi satt og snakket om nyttårsaften, hvem som skulle dit osv. også bare ramlet det ut. Jeg synes det er så kleint når alle spør, og vi bare sitter der. Nesten vært enklere å bare svare nei, men så er det jo på en måte ikke nei heller. Eller, man vet jo ikke i en sånn fase. Jeg er nok også generelt veldig usikker fordi jeg har vært kraftig brent tidligere. Leter hele tiden etter tegn på å bli lurt eller såret. Så ender jeg opp med å lure meg selv Anonym poster: 23bd7620b88f1ade3940aa400a060d2a
Trivia Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Hvis han ikke er klar for et forhold etter dette vil han neppe bli det noengang. Jeg synes ikke det er rart å forhøre seg etter en måneds intenst samvær - det er helt naturlig. Jeg tror ikke han har særlig med følelser for deg, enkelt og greit. Derfor ble han kald nå. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #8 Skrevet 31. desember 2012 Jeg skjønner at du lurer når dere har vært såpass mye sammen den siste tiden.. Men for han har du nok gått alt for fort fram.. Anonym poster: 4210268593e90e9697c4f89744109629
Frittfram Skrevet 31. desember 2012 #10 Skrevet 31. desember 2012 Han er i beste fall usikker på om han vil satse ja. Du må sørge for å gi ham en visjon om at du er bra for ham, både på kort og lang sikt, samtidig uten at det ser ut som du mangler andre attraktive alternativer. Menn har stor glede av nærhet, varme og sex sammen med tilstrekkelig bra dame. Du er iallefall mer enn bra nok til det. Disse tingene kan være vanskelig tilgjengelig for menn. De vil derfor kunne "forsyne seg" av det, selv om de ikke ser for seg henne som en potensiell kjæreste. Så er spørsmålet, gir du ham nok positive vibrasjoner til at han vil foretrekke kun deg fremfor å fortsette med "singellivets gleder"? Er du mest kjæresteemne eller elskerinneemne? (ja, hvordan skal man vel vurdere noe slikt, saftig, deilig sex er nå viktig uansett. Men har du rulleblad eller mye erfaring med narkotika, null ambisjoner, røyker du som en svamp, spiser usunt, ja det kan vel det skremme vekk noen og en hver) Har han generelt bra draget og masse sjarm, da vil han lettere komme i kontakt med potensielle konkurrenter av deg. Er han veldig kjekk / høy og i tillegg sosialt kompetent vet han at det skal svært lite effort til for å få oppmerksomhet. Noen av dem han omgir seg med kan være mer interessante for ham for øyeblikket. Men viktigst alt - ikke konsentrer deg så mye om å lete etter tegn på disinteresse. Gjør du det vil du finne dem, uansett. Og samtidig gjør det deg nedstemt og usikker. Og dette merker selv menn. Ikke attraktivt. Det som skjer det skjer. Lag heller alternative backup planer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå