Lycke Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 KJempefint om noen kan hjelpe meg. Jeg har arvet en flott skjenk, og har bestemt meg for å male den. Men skapdørene er helt glatte så resultatet ville da blitt litt kjedelig. Jeg har sett malte skjenker med et opphevet motiv midt på døren, og da blir resultatet så flott! Derfor tenkte jeg å kjøpe noen utskjæringer i tre, eller pynt i gips e.l. som jeg kan montere på døren før jeg maler. Men nå har jeg søkt og søkt og finner ikke rett ord for det jeg er på jakt etter... er det noen som kan hjelpe meg? Enten med forslag på ord jeg kan søke på eller med sider der jeg kan få tak i slikt?
Gjest hedgepig Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Kommer ikke på noen gode søkeord, men fant denne; http://4296.ro.all.biz/no/goods_dekor-for-hjemmet_g1053727 Kanskje noe der som passer? Edit; der finner du nok ingenting leter videre... Edit igjen: jeg finner bare håpløse sider, men; http://6420.ua.all.biz/no/goods_dekor-til-mobler_685466 Endret 1. januar 2013 av hedgepig
Gjest Erja Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Du kan kjøpe profil-lister som du skjærer til i ønsket størrelse.
Lycke Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2013 Tusen takk for svar! Dekor til møbler var en fin ting å søke på og den siste siden der inneholdt akkurat slikt jeg var ute etter
Lycke Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2013 Jeg vurderer også å støpe egen dekor i gips, men trenger da noen fine former. Men gips kan kanskje være dumt med tanke på at det lett kan gå hakk av det... hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Hvorfor ikke snakke med noen som har en fres? Møbelsnekkere er flinke på sånt. Anonym poster: 75c2be2145eb8274d8525c87662a9710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå