Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I halv 4 tiden i natt hørte jeg en bil som kjørte inn på gårdsplassen utenfor huset mitt. Hadde gardinene oppe så jeg så lyset fra bilen kom inn gjennom vinduet og traff veggen, da så jeg en (?) skygge av en person som gikk ut av bilen og mot døra. Bilen sto å gikk, så personen hadde nok ikke store planer om å være her lenge. Hørte h*n gikk rundt på trappa ved døren min der jeg har postkasse også. Kan dette ha vært postmannen? Klokken halv 4 på natta? Jeg bor 10/15 minutter unna postkontoret. Synes det var så rart.

Takk for svar på forhånd ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I halv 4 tiden i natt hørte jeg en bil som kjørte inn på gårdsplassen utenfor huset mitt. Hadde gardinene oppe så jeg så lyset fra bilen kom inn gjennom vinduet og traff veggen, da så jeg en (?) skygge av en person som gikk ut av bilen og mot døra. Bilen sto å gikk, så personen hadde nok ikke store planer om å være her lenge. Hørte h*n gikk rundt på trappa ved døren min der jeg har postkasse også. Kan dette ha vært postmannen? Klokken halv 4 på natta? Jeg bor 10/15 minutter unna postkontoret. Synes det var så rart.

Takk for svar på forhånd ! :)

Var det noe i portkassa da? Det kan (selv på den tida av natta) ha vært avisbudet. Om du har aviser som kommer i dag?

Skrevet

Eller det kan ha vært noen som kjører med reklame :-)

• Liker 1
Skrevet

Det kan være reklame, eller avisbud.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Det var post i postkassa når jeg sto opp, men det kan jo ha kommet på morningen? Har ingen aviser, var kun reklame og noen regninger i postkassa når jeg sjekket i 1 tiden i formiddag ;) litt ekkelt å tenke på! Er jo litt rart at det kommer post så tidlig på morningen som halv 11?

Skrevet

Tja, det er nå ganske vanlig med postutlegging såpass tidlig på morgenen. Skjer nå hos meg i tre-firetida på morgenen.

Skrevet

Er jo litt rart at det kommer post så tidlig på morningen som halv 11?

Vi får post på den tiden, gjerne i 9-10tiden også..

Og on-topic: avisbudet grisekjører forbi huset mitt i 4-tiden på natta for å levere avis til en eller annen nabo, så ikke umulig det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...