Mb26 Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 I halv 4 tiden i natt hørte jeg en bil som kjørte inn på gårdsplassen utenfor huset mitt. Hadde gardinene oppe så jeg så lyset fra bilen kom inn gjennom vinduet og traff veggen, da så jeg en (?) skygge av en person som gikk ut av bilen og mot døra. Bilen sto å gikk, så personen hadde nok ikke store planer om å være her lenge. Hørte h*n gikk rundt på trappa ved døren min der jeg har postkasse også. Kan dette ha vært postmannen? Klokken halv 4 på natta? Jeg bor 10/15 minutter unna postkontoret. Synes det var så rart. Takk for svar på forhånd !
Anje Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 I halv 4 tiden i natt hørte jeg en bil som kjørte inn på gårdsplassen utenfor huset mitt. Hadde gardinene oppe så jeg så lyset fra bilen kom inn gjennom vinduet og traff veggen, da så jeg en (?) skygge av en person som gikk ut av bilen og mot døra. Bilen sto å gikk, så personen hadde nok ikke store planer om å være her lenge. Hørte h*n gikk rundt på trappa ved døren min der jeg har postkasse også. Kan dette ha vært postmannen? Klokken halv 4 på natta? Jeg bor 10/15 minutter unna postkontoret. Synes det var så rart. Takk for svar på forhånd ! Var det noe i portkassa da? Det kan (selv på den tida av natta) ha vært avisbudet. Om du har aviser som kommer i dag?
Gjest gjest17 Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Eller det kan ha vært noen som kjører med reklame :-) 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker
Mb26 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2012 Det var post i postkassa når jeg sto opp, men det kan jo ha kommet på morningen? Har ingen aviser, var kun reklame og noen regninger i postkassa når jeg sjekket i 1 tiden i formiddag litt ekkelt å tenke på! Er jo litt rart at det kommer post så tidlig på morningen som halv 11?
Cordelia Skrevet 31. desember 2012 #8 Skrevet 31. desember 2012 Tja, det er nå ganske vanlig med postutlegging såpass tidlig på morgenen. Skjer nå hos meg i tre-firetida på morgenen.
Calypso Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Er jo litt rart at det kommer post så tidlig på morningen som halv 11? Vi får post på den tiden, gjerne i 9-10tiden også.. Og on-topic: avisbudet grisekjører forbi huset mitt i 4-tiden på natta for å levere avis til en eller annen nabo, så ikke umulig det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå