AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Jeg pleier å ha en syklus på 28-30 dager, i følge det så skulle jeg hatt eggløsning 27-29. desember da jeg fikk siste mens den 13. desember. Men i dag har jeg eggløsningsslim for første gang denne syklusen og eggløsningen er da i dag eller i løpet av de nærmeste dagene. Når ca kan jeg vente IKM? Kan jeg tenke 14 dager fra i dag? Synd at samboer reiste bort den 28. så vi hadde sex sist den dagen. Men er jeg heldig så har jeg eggløsning nå og at litt sperm ennå lever inni meg. Jeg har litt stikking i magen nå så lurer på om det er eggløsningen. Jeg har ingen eggløsningstest jeg kan ta. Jeg vet at det er vanskelig å vite og blir bare gjetting fra dere, men hvordan bør jeg tenke? Hvor lenge pleier dere å ha eggløsningsslim? Anonym poster: 685f3d4aab2fad5126504eaf39ed4305
Athene Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 EL 14 dager før mens er kun et snitt, din lutealfase kan være 11-17 dager (vanlig), men også mer eller mindre enn det (skjeldent). Det kan fort være at din lutealfase er kortere enn 14 dager. Eller at du er litt sen denne måneden. Man kan ikke si noe om IKM uten at du har kartlagt lutealfasen over tid. Eggløsningsslimet varer som du skriver i 1-4 dager, og tørker fort opp etter eggløsning. Men jeg har også opplevd slim dagen etter eggløsning en del ganger.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 ok, takk Jeg tester meg om 14 dager hvis ikke tanta kommer før da! Anonym poster: 685f3d4aab2fad5126504eaf39ed4305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå