Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Foundation takler jeg ikke, jeg bruker løst pudder og solpudder. Men jeg vurderer å prøve en farget dagkrem, og derfor lurer jeg på om noen har noen anbefalinger til meg? Jeg har tørr hud, og bruker selvbruning, så er ikke spesielt blek. Liker ikke klissete konsistenser.

Har sett at Dermalogica har en farget dagkrem (Tinted Moisture ett eller annet), har noen prøvd den?

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg vet at Vichy har noe sånt, og selv om jeg ikke har prøvd akkurat den, så er jeg veldig fornøyd med alt annet jeg har kjøpt derfra. Virker som om det er veldig gode produkter.

Gjest Xavia
Skrevet

Lancome har også en veldig god farget dagkrem! Ikke klissete eller feit. Husker ikke hva den heter, men "tuben" er hvit, og med grønt lokk.

Den finnes i tre farger.

Å anbefale, bruker den selv!! :P

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tok sjansen, og bestilte Dermalogica Sheer Tint Moisture i Medium hos Strawberrynet. Kostet meg ca 260,- I tillegg inneholder den SPF 15 og antioksidanter, og siden jeg bruker MDF Facial Cream, må jeg jo bruke minimum solfaktor 15.

Skrevet

Mamma har Lancome og er veldig fornøyd med den. Jeg har en annen, og er ganske fornøyd jeg og. Men jeg husker ikke hva den heter i farten, og orker ikke gå helt inn på badet for å sjekke...

Uansett, ville heller hatt Lancome jeg også, for jeg har "tyv-lånt" litt av mamma og likte den bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk prøve av Dermalogica sheer tint,den ser VELDIG brun ut men er transparang? dekket passelig vis du har OK hud. tror jeg kommer til å kjøpe den ,fikk medium.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker også facial cream fra M D Formulation ,men når jeg tar Dermalogica sin foundation oppå blir det så smuldrete så de passer dårligt i sammmen. så nå bruker jeg helst Facial Cream om nattta. Er det noen som VET om man MÅ bruke dagkrem oppå om nattta?

Gjest Ethereal
Skrevet

For det første: du må bruke veldig lite av Facial Cream!!! Og du må alltid bruke en vanlig fuktighetskrem over, også om natta. Treatment foundation har jeg ikke prøvd, for som sagt liker jeg ikke foundation...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...