Gjest A.H Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Samboer er på ferie nå. Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør eller ønsker å ha samleie med han når han kommer hjem igjen mtp. kjønnssykdommer o.l. Jeg kan jo ikke akkurat krevet at han skal teste seg. Det blir for dumt og frekt... Jeg er glad i han og vi har vært sammen lenge. Han har av det jeg vet, vært trofast hele veien og er tvers gjennom god, litt for god også. Han har aldri gitt meg noen grunn til å tvile. (problemet ligger muligens hos meg da jeg aldri har klart å stole på ett eneste menneske 100%, uansett..) Føler meg så teit nå. What to do...
OnFire Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Når ingenting tyder på at han har vært utro, så må du bare tro og håpe at det ikke har skjedd nå heller. Hvis du ikke vil ha sex, så vil han jo lure på hvorfor, og da har du et vrient forklaringsproblem.
Rubies_ Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Samboer er på ferie nå. Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør eller ønsker å ha samleie med han når han kommer hjem igjen mtp. kjønnssykdommer o.l. Jeg kan jo ikke akkurat krevet at han skal teste seg. Det blir for dumt og frekt... Det er dummere og frekkere, etter min mening, at du ikke har sex med han på grunn av at du mistenker han for utroskap. Da er det nesten bedre at du forteller han at du er usikker, og at du ønsker at han tester seg før dere har sex. Han kommer selvfølgelig til å ta det tungt og tro du ikke stoler på han, men. 1
Gjest A.H Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Lenge og lenge... snart 3 år. Jeg holder fast på "Aldri si aldri.." OG "Man kan aldri vite 100%" Arrgg... hvilket skeptisk menneske jeg er. Blir for dumt til tider.. A.H
Gjest A.H Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Jepp, jeg får bare forklare ham at jeg er usikker og at det ikke er noe personlig mot han. Intet annet å si.. Jeg er dessverre slik av natur. Jeg har nok et forbedringspotensiale der. Når sant sies, så sitter jeg ikke her og mistenker han. Tvert i mot under jeg og gleder meg over at han er på ferie og koser seg! A.H
Gjest Euforia Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Det er dummere og frekkere, etter min mening, at du ikke har sex med han på grunn av at du mistenker han for utroskap. Da er det nesten bedre at du forteller han at du er usikker, og at du ønsker at han tester seg før dere har sex. Han kommer selvfølgelig til å ta det tungt og tro du ikke stoler på han, men. Signerer denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå