Gå til innhold

Kjole med snøring bak - hvor fleksibelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom bruden tenker å gå ned i vekt før bryllupet, går det da fint dersom man har snøring bak på kjolen? Hvor fleksibelt er det med snøring?

Anonym poster: ec7a2d801214131d200c0c52ab48f896

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Fleksibelt er det, men jeg vil ikke tro at du feks kan gå ned 20cm uten at du må inn hele kjolen.

Og 20cm rundt midjen/hofter etc tilsvarer ikke så mye som 20kg... Det skal ikke veldig mye til før kjolen er for stor. Du må også huske på at man også blir mindre over puppene og slike ting når man går ned i vekt.

Jeg sliter selv fordi jeg går ned i cm (gidder ikke veie meg), har ikke snøring på kjolen og kunne tenke meg å ned 20cm til rundt hoftene som ikke er noe problem i det hele tatt på et halvår. Men igjen er jeg svært lite interessert i ålegge til enda en avtale om tilpassning eller at kjolen for stor på dagen min. :)

Skrevet

Vet ikke om det er individuelt fra kjole til kjole, men jeg fikk beskjed da jeg prøvde den om at jeg kunne gå opp en størrelse og ned en størrelse med den kjolen jeg hadde med lang snøring bak. Det stemte ihvertfall at jeg kunne gå ned en størrelse uten problemer og det var mer å gå på også.

Skrevet

Jeg fikk høre det samme som portvinspiken - en størrelse opp eller ned. Det stemmer nok ganske bra, iallefall kunne jeg gå em størrelse ned i to av kjolene jeg prøvde med snøring.

Skrevet

Min kjole har også snøring bak på ryggen, men jeg tror ikke jeg kan gå så veldig mye opp eller ned i den egentlig. Min kjole har en slags stoffplate innenfor snøringen (sånn at selve ryggen ikke syns) og den blir jo for liten dersom jeg skulle gått opp i vekt.

stor forskjell fra kjole til kjole tror jeg.

Skrevet

Min kjole hadde snøring bak og man kunne fint gå ned eller opp ca to størrelser. Det varierer med andre ord på kjolen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...