Gå til innhold

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over det morsomme gratis browser-baserte spillet Furry Paws i kveld. Du har din egen kennel, og starter med å velge deg en hund - rase, kjønn, navn osv. Alt etter hvilken rase du har valgt, så har du flere ulike hundesporter tilgjengelig. Du kan trene hunden, stille den ut, konkurrere, parre den og få valper for å utvikle rasen videre osv.

Spillet er gratis og krever ingen nedlasting.

Jeg prøvde det for første gang i kveld og er allerede hekta. Har nå oppdrett på japansk spisshund og schäferhund, med et kull på hver rase (skal beholde en valp fra hvert kull og fortsette avlen). Alle voksne hundene er ute i konkurranser og resultatene får jeg i morgen. Tenkte å dele lenken til andre som kanskje kunne være interessert i noe slikt. :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, har spilt det før, men takk for påminnelsen, meldte meg inn igjen.

Anonym poster: a4482d18b64eac712d20136b5146076a

Skrevet

Jeg får ikke til! Hvordan går jeg opp i level???????

Anonym poster: c671148cfc2d6a99a57e99073c6e0fd4

Skrevet

Du går opp i level ved å tjene UXP. UXP får du ved å stelle hundene (Groom, Feed, Play osv). Du får også UXP når hundene dine går opp i level, noe de gjør ved å delta i konkurranser. Anbefaler å gå gjennom tutorialen, der blir mye forklart - i tillegg får du penger nok til flere hunder og til å utvide kennelen. :D

Skrevet

Jeg gikk igjennom, men må ærlig talt si at jeg følger lite med på sånt... :P Men, jeg har tre bikkjer nå, får kun til å konkurrere med en, hvorfor??

Skrevet

Vel, det kan være en fordel å følge med på sånt. ;)

Du kan kun konkurrere en gang i døgnet, og du kan bare konkurrere med voksne hunder. Har du kjøpt valp så kan du ikke konkurrere med den, bare trene.

Ellers anbefaler jeg også Help-seksjonen, der har de gode artikler som forklarer veldig mye.

Skrevet

Ja, nå fikk jeg til gitt! :-)

Kull og hele pakka! Ikke verst! Morsomt spill!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, har registrert meg, og det virker bra. Men synes det er litt lite å gjøre, har stelt alle hunder og sendt dem på konkurranser, og har ikke råd til flere hunder, må jeg bare vente på ny dag da, eller har jeg oversett noe?

Anonym poster: 8c3a1eae76f4df5b18ee031f99245379

AnonymBruker
Skrevet

Må vente på ny dag ja. Har gjort det samme. Nå venter jeg da, hihi.

Men du, trykker du på "atlas" og "games", kan du vinne spillpenger!! :)

Da kan du f. eks kjøpe en ny hund, og ha et nytt kull.

Anonym poster: ebb11e5e2c3e45270a68916abc2d80ff

Skrevet

Du kan spille Games under Atlas for å få mer penger. Du kan parre hundene dine med de du mener vil gi best resultat for deg, så må du ta deg av kullet du får. Du kan bestemme om du vil beholde en valp i kullet (ta først gentest så du ser hvordan valpene er). Valpene skal sosialiseres osv. Du kan også starte egen butikk hvor du selger de tingene du ikke lenger bruker. Kanskje du kan se om det er en hund til omplassering du vil overta? Gå på forumet (under Chat) og se om det er noen der som gir bort hunder. Du kan også drive boarding kennel hvor du tar deg av andres hunder og steller dem for en pengesum daglig.

Flere ting å gjøre. :)

AnonymBruker
Skrevet

En del av disse tingene er vel ikke åpent for lavere nivå? er bare på level 3 så langt. Men skal kikke litt rundt. :)

Skrevet

Valpekull er åpent fra level 1. :)

AnonymBruker
Skrevet

Omplasseringshunder ligger under "for sale" eller? Og man må være level 4?

Og har noen gode tips til gene genie spillet? Synes det ser vrient ut å greie 100 på rad.

Skrevet

Jeg har ikke klart 100 på rad, men jeg har to tabs åpen - en som viser oversikten over genene og en med selve spillet. Så gjør jeg en "qualified guess" derfra.

Omplasseringshunder ligger under Atlas og Humane Society. Men jeg har ikke sett noen der enda. Jeg vet det er flere rescue senter som henter hundene derfra og som gir/selger dem direkte til folk. Gå inn på Chat (er egentlig forum) og se under Advertisement. Der er det noen topics med rescue senter.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg er på level 3 liksom..

Hvordan kommer jeg meg videre? Vikke vente te i morra!!!

Gjest Cevita
Skrevet

Jeg er igang! Men hvordan får jeg valpekull?

AnonymBruker
Skrevet

Kan virke som de har gått inn for at en ikke skal kunne spille så lenge av gangen -.^ Pokkern altså :P

Gjest Badebuksa
Skrevet

Visste dere at man har lov til å ha 3 forskjellige kontoer på det spillet da? ;)

Så kan man ha mange hunder! Wee!

Og så fant jeg ut at man tjener masse penger på å spille det gjeterspillet og hundesorteringsspillet.

Skrevet

Finnes det noe tilsvarende spill med katteoppdrett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...