Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd.

En fantastisk gutt som jeg møtte når jeg var 18 som jeg holdt på med og utviklet store følelser for, og han for meg, men som aldri ble noe mer siden jeg var i en "pause"periode med eksen min på den tiden, og ble sammen med han igjen.

Jeg har vært i ett langvarig forhold(en annen eks), litt over 5 år å ble nylig singel.

Han og jeg har hatt kontakt helt siden den gang da vi møttes da jeg var 18, også når jeg var i ett forhold med eksen min. Han har stadig sagt til meg at han har sliti med å få følelser for noen andre jenter etter jeg og han holdt på. Han fikk aldri de følelsene for andre som han hadde for meg.

Nå har det seg sånn at jeg og han møttes på byen i helga og jeg ble med han hjem.. Jeg føler at han fortsatt har følelser for meg, men jeg vet ikke helt hvor jeg har han. Jeg kjenner at etter denne kvelden/natta blusset følelsene mine for han opp igjen, og jeg vil vite hva han tenker om dette. Både jeg og han har hatt kjærlighetssorg og er redd for at en/begge skal ende opp såret. Jeg klarte aldri å glemme han helt, og ikke han med meg heller.

Føler meg helt rådvill, jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut av dette, da han har litt lett for å stenge seg følelsesmessig.

Han har vært en god venn siden vi ble kjent, og hvis han har hatt problemer i livet sitt har han alltid kommet til meg for å snakke om det.

Vi er i samme omgangskrets så vil ikke gjøre noe som blir kleint for oss begge, da vi kommer til å møtes ganske ofte..

Beklager for litt rotete innlegg!

Noen som har noen råd til meg?

Anonym poster: 044fdba24014080428b9975bc01a4bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...