AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 møtte en kjekk kar på et utested i hjembyen oslo for litt siden, vi har snappet mye flørtne snapper og utvekslet litt meldinger.. småflørting i luften.. men så har det seg sånn at en av venninnene mine har en venn som han har klint en god del med, mens han var sammen med eksen, og ikke fortalt henne om det etterpå.. i tillegg slo han opp med eksen 3 dager etter vi begynte å flørte.. han er veldig åpen om at han er interesert og synes jeg er attraktiv, og han vil gjerne møte meg igjen på byen.. jeg er ganske usikker, er han her noe å samle på, bør jeg reagere på at det er byen eller vors han vil treffe meg igjen på og ikke for å henge.. har ikke holdt på eller rotet med noen siden eksen min, som er over ett år siden.. så har virkelig lyst på en ordentlig flørt igjen.. men er redd for at dette ikke er den "rette" å starte med... hva synes dere? Anonym poster: 780db3c7ccc5cf4dc9e871ea7d1becc4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 I utgangspunktet er jeg veldig skeptisk til menn som har vært utro før, og tror ikke jeg ville involvert meg med han. Men... Hvor gamle er dere? Hvor 'seriøst' var det tidligere forholdet hans? Hvor lenge hadde de vært sammen, er det barn inne i bildet osv? Kan jo hende han er på søkeren, og en del mennesker klarer ikke å gå videre før de har funnet en ny. Om han er en av dem, er jo ikke det spesielt positivt. For min del hadde det ført til at jeg ville slitt litt med å slå med til ro med han og føle meg trygg på han, spesielt den dagen forholdet møter gråværsdager. Men du kan jo evt. prøve å bli litt bedre kjent med han, finne ut av hans intensjoner osv. Og heller prøve å være litt tilbakeholden med følelser før dere har blitt bedre kjent og du føler at du kan være trygg på han og hans intensjoner. Hvordan er han som person? Det kan ofte være lettere å treffe folk i en festsammenheng, kanskje han synes det er litt skummelt med mer seriøse dater i begynnelsen? Ikke umiddelbart noe godt tegn, men det kan jo være en start...? Ikke så lett å gi deg råd her sånn helt uten videre. Lykke til i alle fall! Anonym poster: 8a8ebca8651b4444b68027c0a4f6560c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Han høres ut som en fyr du bør holde deg unna. Han har akkurat gjort det slutt med eksen og i tillegg vært utro, han vil kun møte deg ute når dere begge er fulle. Sannsynligvis er det meste du er, en rebound. Hvor lenge varte forholdet hans til eksen? Anonym poster: 5afc385148dd412275c8586848ce2ad7 2
Raven Emerald Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Dere har "snappet mye flørtne snapper"? Hvordan foregår det..? O_o Hva faen er en snapp?? Endret 30. desember 2012 av Raven Emerald 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Hvor gamle er dere? Anonym poster: 5afc385148dd412275c8586848ce2ad7
leeemx Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 (endret) oyoy Endret 30. desember 2012 av leeemx
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 I utgangspunktet er jeg veldig skeptisk til menn som har vært utro før, og tror ikke jeg ville involvert meg med han. Men... Hvor gamle er dere? Hvor 'seriøst' var det tidligere forholdet hans? Hvor lenge hadde de vært sammen, er det barn inne i bildet osv? Kan jo hende han er på søkeren, og en del mennesker klarer ikke å gå videre før de har funnet en ny. Om han er en av dem, er jo ikke det spesielt positivt. For min del hadde det ført til at jeg ville slitt litt med å slå med til ro med han og føle meg trygg på han, spesielt den dagen forholdet møter gråværsdager. Men du kan jo evt. prøve å bli litt bedre kjent med han, finne ut av hans intensjoner osv. Og heller prøve å være litt tilbakeholden med følelser før dere har blitt bedre kjent og du føler at du kan være trygg på han og hans intensjoner. Hvordan er han som person? Det kan ofte være lettere å treffe folk i en festsammenheng, kanskje han synes det er litt skummelt med mer seriøse dater i begynnelsen? Ikke umiddelbart noe godt tegn, men det kan jo være en start...? Ikke så lett å gi deg råd her sånn helt uten videre. Lykke til i alle fall! Anonym poster: 8a8ebca8651b4444b68027c0a4f6560c Han høres ut som en fyr du bør holde deg unna. Han har akkurat gjort det slutt med eksen og i tillegg vært utro, han vil kun møte deg ute når dere begge er fulle. Sannsynligvis er det meste du er, en rebound. Hvor lenge varte forholdet hans til eksen? Anonym poster: 5afc385148dd412275c8586848ce2ad7 TS: Vel, han hadde vært sammen med eksen i 1 år og 5 måneder... har spurt ham litt om det, og han sa at gnisten var vekke.. er jo ingen unskyldning for å kysse og flørte med andre.. han er 21 jeg er 19.. jeg er veldig "streng" og liker ikke ONS, og har gitt klart utrykk for det, og han synes det er helt greit.. nå har han begynt å ha litt ordentlige samtaler med meg i tillegg.. er så forvirret Anonym poster: 780db3c7ccc5cf4dc9e871ea7d1becc4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Vel, han hadde vært sammen med eksen i 1 år og 5 måneder... har spurt ham litt om det, og han sa at gnisten var vekke.. er jo ingen unskyldning for å kysse og flørte med andre.. han er 21 jeg er 19.. jeg er veldig "streng" og liker ikke ONS, og har gitt klart utrykk for det, og han synes det er helt greit.. nå har han begynt å ha litt ordentlige samtaler med meg i tillegg.. er så forvirret Tror jeg ville lagt det litt i ro en periode, og så se om han fortsatt er interessert i noe mer. Han virker ikke som om han er klar for noe akkurat nå. Og han virker ikke som om han tenker så mye på konsekvenser eller ansvar heller, i og med at han ikke avsluttet før han klinte rundt. Er redd du ender opp med å bli såret. Anonym poster: 5afc385148dd412275c8586848ce2ad7
Strixvaria Skrevet 31. desember 2012 #10 Skrevet 31. desember 2012 Jeg for min del tror på "once a whore - you're nothing more", og "once a cheater - always a cheater", men nå er jo jeg også av den mer kyniske typen Kan ikke helt se at en sprengkåt 21-åring som kliner og puler med flere kvinner (og dét i samme krets..) over kort tid skal ha noen samlerverdi, snarere tvert imot. For meg ser det heller ut som om han har sanset muligheten til likt 'friskt kjøtt', og siden du viser interesse tilbake, øyner han muligheten for et ligg med en lekker 19-åring; er det egentlig så rart? Hvis du likevel vil se an (av en eller annen merkelig grunn), så anbefaler jeg å ta det rooooooolig. Er han bare ute etter et knull så gidder han ikke bruke mye tid på deg dersom du gjør det klart at du ikke hopper i seng før etter en viss tid. Jeg tror helt ærlig ikke at han er veldig seriøs.. 1
Gjest Lurifix Skrevet 31. desember 2012 #11 Skrevet 31. desember 2012 slapp av! han er kjekk! go for it!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #12 Skrevet 31. desember 2012 Dere har "snappet mye flørtne snapper"? Hvordan foregår det..? O_o Hva faen er en snapp?? Snapchat, man snapper bilder av seg selv med en kort melding på å sender til noen. Stor greie blant ungdom, har nesten tatt over for sms :omg: Anonym poster: 3ce9d3e56a765cd09b87f3167a25eca3
Gjest *Maja* Skrevet 31. desember 2012 #13 Skrevet 31. desember 2012 Geez! Jeg som trodde jeg var hip og kunne de fleste sånne slang uttrykk. Haha! Eneste Snap' en jeg vet om er fra Legally Blonde! Ville uansett tatt det med ro med denne fyren. Gå på noen skikkelige dater i edru tilstand og vent med sex til du er sikker på at det ikke er det eneste han er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #14 Skrevet 31. desember 2012 For en stund siden holdt jeg på med en gutt som jeg visste hadde kjæreste.. Han hadde holdt på med 2 stk før meg, og han hadde fortsatt kjæreste.. Da vi klina på byen første gang sa jeg til han: "men du har jo kjæreste". Han svarte: "jeg måtte ikke se på det som kjæresten heller en jente han måtte bo sammen med".. Det gikk litt tid og neste gang det skjedde noe ga jeg beskjed at jeg ikke gadd det her så lenge han hadde kjæreste.. Jeg fikk høre at han hadde slått opp med kjæresten, men det viste seg senere at de bodde fortsatt sammen! 2-Roms leilighet, 1 soverom, 1 seng.. Det var for dyrt om hun skulle flytte ut og de hadde vært sammen i 6 år.. Han kom aldri til å gå fra henne og jeg ville ikke være den jenta han var utro med.. Poenget er: noen forandrer seg aldri.. Jeg ville ikke bukt noe mer tid på han.. Anonym poster: a98ae6c4179442d072d417cd9193b353 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #15 Skrevet 31. desember 2012 For en stund siden holdt jeg på med en gutt som jeg visste hadde kjæreste.. Han hadde holdt på med 2 stk før meg, og han hadde fortsatt kjæreste.. Da vi klina på byen første gang sa jeg til han: "men du har jo kjæreste". Han svarte: "jeg måtte ikke se på det som kjæresten heller en jente han måtte bo sammen med".. Det gikk litt tid og neste gang det skjedde noe ga jeg beskjed at jeg ikke gadd det her så lenge han hadde kjæreste.. Jeg fikk høre at han hadde slått opp med kjæresten, men det viste seg senere at de bodde fortsatt sammen! 2-Roms leilighet, 1 soverom, 1 seng.. Det var for dyrt om hun skulle flytte ut og de hadde vært sammen i 6 år.. Han kom aldri til å gå fra henne og jeg ville ikke være den jenta han var utro med.. Poenget er: noen forandrer seg aldri.. Jeg ville ikke bukt noe mer tid på han.. Anonym poster: a98ae6c4179442d072d417cd9193b353 En annen ting, han var ekstremt sjalu! Og det takler jeg ikke. Bare jeg snakket med en annen gutt ble han sur.. Anonym poster: a98ae6c4179442d072d417cd9193b353
seaworld Skrevet 31. desember 2012 #16 Skrevet 31. desember 2012 Nope!!!!! Da vet du at han er typen til å oppføre seg sånn. Har det skjedd før, er det god sannsynlighet for at det kan skje igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå