Gå til innhold

Hvordan kaste opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på hvordan man får seg selv til å kaste opp. Jeg har prøvd å stikke to fingre ned i halsen, jeg har også forsøkt med enden på tannbørsten min - men har ikke kastet opp enda, kun brekt meg.

Jeg har lest at man kaster opp hvis man drikker en blanding av varmt vann og sennep - virker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du kaste opp med vilje kjære deg ??

Anonym poster: cc68c52aede441564341dad038206b7c

Skrevet

Hvorfor skal du kaste opp? Hvis det ikke er for å kvitte deg med noe giftig du har fått i deg, så synes jeg du skal la vær.

Skrevet

se siste musikkvideoen til tone. voila.

• Liker 4
Skrevet

TS her!

Uff, glemte helt å skrive hvorfor jeg skulle kaste opp! Jeg spiste noe og føler meg så dårlig i etterkant. Føler at jeg må kaste opp, men klarer det ikke.

Jeg har IKKE bulimi!

Skrevet

TS her!

Uff, glemte helt å skrive hvorfor jeg skulle kaste opp! Jeg spiste noe og føler meg så dårlig i etterkant. Føler at jeg må kaste opp, men klarer det ikke.

Jeg har IKKE bulimi!

Vel, da er det bare å vente på at det kommer av seg selv, for det vil det gjøre!

Ikke det at jeg kjøper den nederste setningen din, men det er jo ikke så viktig hva jeg tror.

Anonym poster: 0ae7882c4ce0c81a38696137e2c63a5f

• Liker 2
Skrevet

Vel, da er det bare å vente på at det kommer av seg selv, for det vil det gjøre!

Ikke det at jeg kjøper den nederste setningen din, men det er jo ikke så viktig hva jeg tror.

Anonym poster: 0ae7882c4ce0c81a38696137e2c63a5f

Hvordan kan jeg ha bulimi når jeg ikke en gang klarer å kaste opp? Jeg trodde hele poenget med bulimi var at man kastet opp etter å ha spist...

Jaja, du får bare tro hva du vil om meg.

Skrevet

Hvordan kan jeg ha bulimi når jeg ikke en gang klarer å kaste opp? Jeg trodde hele poenget med bulimi var at man kastet opp etter å ha spist...

Jaja, du får bare tro hva du vil om meg.

^Det er sånn det begynner.

Gjest Blomst83
Skrevet

Hvis det hadde vært noe som ikke hadde vært bra for deg(les kroppen din) hadde den tatt seg av jobben selv.

Håper tråden stenges.

Skrevet

Det er rart at folk ikke aksepterer kvalme. Jeg er da kvalm et par ganger i året uten at jeg kaster opp av den grunn. Kroppen tar seg av kvalmen selv, det er da ikke behagelig mens det holder på, men det er heller ikke meningen at man skal tvinge det ut av kroppen på en unaturlig måte.

• Liker 2
Skrevet

Rapporter. Ikke svar.

Anonym poster: 743c4c1fdae37c1ff025a84e9f290d92

Skrevet

tråden ryddet for potensielt farlige helseråd.

Kjære ts,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen,

Bond, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...