twang Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Ute på kjøpesenteret? ute på byen? Mens vi går en gate? Og hva slags replikker hadde fungert? Det jeg så på en youtube video om sjekking så bruker de mye.. "Hey, you are absolutly gorgeous, my name is ....,, " *strekker ut hånden* Hadde dette vært en åpnings replikk som hadde fått deg til å jatte med eller virker den litt for suspect ut?
Antique Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde blitt litt skeptisk om noen hadde kommet bort sånn til meg, men kommer litt ann på settingen og om det er troverdig selvfølgelig Jeg syns likevel det er modig med de som tørr å sjekke jenter opp på andre arenaer enn byen, det blir også mer seriøst. FOr min egen del tar jeg ikke sjekking fra gutter ute på byen så seriøst, vandt med at de fleste kun er ute etter en ting der
twang Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde blitt litt skeptisk om noen hadde kommet bort sånn til meg, men kommer litt ann på settingen og om det er troverdig selvfølgelig Jeg syns likevel det er modig med de som tørr å sjekke jenter opp på andre arenaer enn byen, det blir også mer seriøst. FOr min egen del tar jeg ikke sjekking fra gutter ute på byen så seriøst, vandt med at de fleste kun er ute etter en ting der Så sant så sant, men det er også mange gutter som er sjenerte og tørr rett og slett ikke snakke med jenter på en flørtende måte uten alkohol, så tenk over den du :D Kan være en god gutt blandt de 10 playerne.
Gjest Sága Grotesque Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Hadde noen kommet bort til meg og sagt noe sånt hadde min første innskytelse vært å se etter kompisgjengen som utfordret ham til å gjøre det. For min del har jeg større tiltro til gutter som heller viser interesse for noe jenta driver med (om det faller naturlig, så klart, som f.eks om hun ser på bøker, filmer og lignende). 1
twang Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 Hadde noen kommet bort til meg og sagt noe sånt hadde min første innskytelse vært å se etter kompisgjengen som utfordret ham til å gjøre det. For min del har jeg større tiltro til gutter som heller viser interesse for noe jenta driver med (om det faller naturlig, så klart, som f.eks om hun ser på bøker, filmer og lignende). Jeg likte den kommentaren. Ja etter min mening så syntes jeg det virket litt for rart. ikke for de youtube videoene, men for Norge generelt. Det er ingen tvil om at Norge er et mer "hold for deg selv" land, hvor folk er redde for å snakke med ukjente, og dersom en stakkars gutt hadde prøvd det der så hadde nok jenten i norge vært mer skeptisk enn jenta i USA.
Gjest Leopard Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 "Hey, you are absolutly gorgeous, my name is ....,, " *strekker ut hånden* Ikke det i hvert fall. Skal noen sjekke meg opp på en offentlig plass så får han komme med noe mer troverdig :gjeiper: Kommer også litt an på settingen og måten det blir sagt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå