twang Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Kom til å tenke det i dag. Endel jenter sier de synes det er jæv... å bli sjekket opp når de er på trenings studio og noen sier at det er helt ok å bli sjekket opp der. Hva er din mening om steder som er upassende for DEG å bli sjekket opp.
Explosive Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Det er to steder jeg tenker det er veeldig kjipt å bli sjekket opp. Det ene er på jobb - jeg jobber med barn. Det andre er i et familieselskap eller noe sånt hvor slekta er samlet. Ikke at dette er to normale settinger, og jeg regner ikke med det blir å skje, men det er jo mulig at det skjer, sånn egentlig! Endret 30. desember 2012 av Explosive
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg vil ikke bli sjekket opp på steder jeg ser stygg ut, som i svømmehallen, på treningsstudio eller på legekontoret
twang Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2012 Jeg vil ikke bli sjekket opp på steder jeg ser stygg ut, som i svømmehallen, på treningsstudio eller på legekontoret Hvis du blir sjekket opp mens du er "stygg" er det ikke enda mer positivt siden da får han se deg i et enda mer vakrere "jeg" på daten deres 11
Gjest Nikee Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 (endret) 1. På jobb 2. Treningssenter - jeg er der for å trene, pese, bli helt tomatrød i trynet og svette. Jeg har det vondt og peser, føler meg ikke sexy i det hele tatt så ikke her. 3. På lesesalen (ikke at det har skjedd meg noen gang, men jeg har observert det, meget forstyrrende for oss andre som vil lese). Endret 30. desember 2012 av Nikee
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Hvis du blir sjekket opp mens du er "stygg" er det ikke enda mer positivt siden da får han se deg i et enda mer vakrere "jeg" på daten deres hmm du har et poeng... Nei men da kan jeg godt sjekkes opp overalt jeg
Suss81 Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg liker ikke å bli sjekket opp når jeg er på date med andre....Eller når jeg er sammen med noen i familien min eller på jobben min.
twang Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2012 Jeg legger merke til at mange sier at de ikke vil bli sjekket opp på jobben sin. Men da får det meg til å tenke, hvorfor det? så hvis en gutt f.eks. sier "Hei, jeg synes du er så nydelig, og jeg er redd jeg ikke får se deg igjen om jeg ikke legger igjen nummeret mitt her, du kan sende meg en meld om du vil." Hadde den fungert? den kunden hadde ikke akkurat vært sånn på spot og spurt deg ut, men heller på en diskret måte.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 En hver plass jeg er... How u doin? Anonym poster: 0233e70c0c75a9ffc19671dc55e09486
makkapakka Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 helst ikke på bussen, på trikken, t-banestasjonen på Grønland eller Oslo S, på toget, på flyet, på båten,
twang Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2012 helst ikke på bussen, på trikken, t-banestasjonen på Grønland eller Oslo S, på toget, på flyet, på båten, Hvorfor spesifikt tbanen på grønland 2
makkapakka Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor spesifikt tbanen på grønland der føler jeg meg ikke trygg på hverken folk eller t-banestasjon 1
Gjest Bandit Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Les heller etter signaler enn å la deg styre av sted. Ser hun stresset ut, eller lukket, så la være. Uavhengig av hvor det måtte være. 4
Gjest Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 Jeg synes det er best å bli sjekket opp på andre arenaer enn byen. Det er sikkert mange seriøse som er ute på byen, men det er flust av de useriøse også.... Synd, men sant.... Ikke sjekk meg opp når jeg går fort ned Karl.Johan el. Det beste er å utveksle litt blikk før man går bort til personen, da vet man litt hvor landet ligger. Ikke ha en innøvd replikk, men la praten gå.. Vær hyggelig, men også direkte. Jeg er elendig på å vite om folk sjekker meg opp... Jo, jeg skjønner det lørdag kveld klokken to, men ikke tirsdag klokken fire.. Litt blåøyd akkurat når det kommer til det
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 På do. Anonym poster: ab9e0503726f524ed068f2899d3823e9 2
Miah Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 På jobb. Kan ikke akkurat gjemme meg bort, jeg må være hyggelig uansett. Vet helt klart om tre stykker som er litt hekta på meg (kollegaer som kommenterte på det). Han som er eldst er creepy deluxe, smiler alltid hele tiden når han kommer til kassen, stirrer meg inni øynene og går alltid til min kasse. Han spurte også sjefen min hvilke dager jeg vanligvis er på jobb, hun ville ikke svare men han sa det gikk helt fint, det skulle han finne ut selv. Joda... de to andre er mer på min alder, og takk for det. Kommer alltid i min kasse til tross for at andre kasser er ledige, og finner alltid noe merkelig å si. Nå bruker begge to navnet mitt da jeg har navneskilt (og navnet står på kvitteringen), de har spurt når jeg er ferdig og fått ut av meg hvor og hva jeg studerer, han ene har faktisk forsøkt å lagt meg til på Facebook. (Legg merke til forsøkt). Han trakk venneinvitasjonen, og det er jeg egentlig ganske glad for. Kommer fortsatt, ca. hver eneste gang jeg er på jobb. OG NEI det er ikke egentlig noe koselig. Det er stress. Jeg må være hyggelig, smile, ha litt øyekontakt, jeg kan ikke akkurat åpenbart avvise folk. SÅ NEI: IKKE PÅ JOBB! Heller ikke på BUSSEN, det er kleint, det! 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #18 Skrevet 30. desember 2012 Jeg legger merke til at mange sier at de ikke vil bli sjekket opp på jobben sin. Men da får det meg til å tenke, hvorfor det? så hvis en gutt f.eks. sier "Hei, jeg synes du er så nydelig, og jeg er redd jeg ikke får se deg igjen om jeg ikke legger igjen nummeret mitt her, du kan sende meg en meld om du vil." Hadde den fungert? den kunden hadde ikke akkurat vært sånn på spot og spurt deg ut, men heller på en diskret måte. Ikke jente, men slike kommentarer er kanskje for direkte for mange. Kjipt om du får klager også. Å sjekke opp på jobb synes jeg er helt greit, men kanskje ta det mer diskre(uten t), spise lunch sammen eller noe og så bli bedre og bedre kjent. Synes det greieste er å prøve seg på de i bekjentskapskretsen, da vet man i større grad hva man får(ikke bare at hun er pen). Så er selvsagt greia å prøve å ha en stor nok sosial omgangskrets til å treffe noen man liker. Anonym poster: bee5133a1844ddf315677e9954cae6df 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 Å sjekke opp på jobb synes jeg er helt greit, men kanskje ta det mer diskre(uten t), spise lunch sammen eller noe og så bli bedre og bedre kjent. Anonym poster: bee5133a1844ddf315677e9954cae6df Tenkte på kolleger og andre det er naturlig å spise sammen med. Anonym poster: bee5133a1844ddf315677e9954cae6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå