nickless Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Etter å ha røyket i 16 år , sa jeg til min mann (litt på tull) at jeg hadde sluttet å røyke i går , like greit å ta det før nyttårsaften... Har ikke røyket i dag , men fordi dette var ett utsagn jeg nermest kastet ut , er jeg ikke heeelt motivert for å si det sånn , men har jo en anelse stolthet , så kan jo ikke bare "haha, kødda , skal vi ta en røyk" heller! Og er dritlei å røyke , snart bare meg av mine venniner som røyker , det lukter forferdelig og er jo livsfarlig! Hud , penger , tid , bla bla bla...... Hva tror dere , kommer dette til å holde? Kanskje om jeg melder meg her daglig... haha! Gi meg gjerne tips og styrke , det trengs merker jeg!!!
Rubies_ Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg kjenner noen som har sluttet å røyke på impuls. Èn av de har sluttet for godt. Han fant en dypere, indre motivasjon som gjorde det enkelt for han å slutte. De andre startet igjen rett etterpå. Det er jo likt som alle andre avhengigheter man har; de fortsetter og fortsetter. Og for noen hjelper det ikke å avtale en spesiell dato man skal slutte. For noen er det bedre å bare ta det sånn spontant, som du gjorde nå. Og for kroppen din er det ingen forskjell om du slutter i dag eller om du slutter i morgen. Skal du slutte, skal du slutte uansett, så hvorfor ikke starte nå? Ingen vet om det kommer til å holde. Bare du som vet hvor motivert du er. Men lykke til.
Harlequin Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Den eneste som kan bestemme hvor dette ender er deg selv! Nå har du kommet så langt at du faktisk sier du skal slutte, da burde du bare holde på det og prøve så godt det lar seg gjøre. Tenk på alle fordelene med å slutte å røyke! Prøv og hold motivasjonen oppe, det kommer ingenting annet enn positivt ut av at du slutter. Masse lykke til, jeg heier på deg!
nickless Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2012 Takk , er jo mer motivert allerede jeg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå