AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Noen som vet om noen bra kremer mot tørr hud? De nåværende kremene jeg har er bra, men sånn en halvtime etterpå er jeg tørr igjen, altså flassete sånn at man kan se det! Det er jo ikke så rart pga. vinteren! Så har noen gode tips til kremer som hjelper kjempebra mot huden? Anonym poster: a9d9a8fbc5e82129d2f2085cf547a8c4
Gjest Allergikeren Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 A-Derma sine kremer liker jeg godt. Helst de fete, lotion hjelper ikke mye(for meg). Og drikk nok vann. Jeg merker at hvis jeg drikker for lite, hjelper det ikke hvor mye jeg enn smører meg, flasse gjør jeg uansett.
Armitage Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Det er lurt å peele huden en gang i blant før man smører seg også. Bare så det er sagt. Kan hjelpe veldig på flassingen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Jeg bruker kokkossmør og har aldri hatt bedre hud. Cocosa, tror jeg den heter. Det er egentlig til matlagning, men bedre enn alle dyre kremer. SUPERT! Anonym poster: fa8e2854f3ee259e960e72332aa3d4d7
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Huden min var totalt ferdig og uttørket ei vending her, men den som reddet den på kun noen dager var Clarins HydraQuench Rich Cream for Very dry skin or cold climate. Anbefales!
Bennis82 Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Mary Kay timewise, eg begynte å bruke den for noen uker siden, og er veldig fornøyd. Mamma har brukt den i mange år og sverger til den! Ulempen er at den kun kan kjøpes via home party (tror eg...), men hvis du får på nettsiden deres, kan du sikker finne noen du kan få kjøpe av uten å holde party, eg kjøper av en som jobber i nabobutikken på senteret der eg jobber.
Rubies_ Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 A-Derma sine kremer liker jeg godt. Helst de fete, lotion hjelper ikke mye(for meg). Og drikk nok vann. Jeg merker at hvis jeg drikker for lite, hjelper det ikke hvor mye jeg enn smører meg, flasse gjør jeg uansett. Jeg brker også A-Derma Love it.
kaffemor Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Anbefaler også A-Derma. Veldig gode kremer!
skruf Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 (endret) For meg så er Nuture Me fra Ole Henriksen veldig bra (ansikt), men jeg må peele regelmessig og bruke fuktmaske, vasker ansiktet hver morgen og kveld med Konjac sponge-svamp. På kroppen så bruker jeg peeling 1 gang i uken, og hver dag så bruker jeg oljesåpe og en god bodylotion som jeg smører med etter dusjen. Bruker både peeling, bodylotion og såpe fra Ole Henriksen Endret 30. desember 2012 av maya76
Gjest proteinet Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Hydra Floral fra Decleor. Den gir meg silkemyk hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå