Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest med samboeren i går, så var det ei jente som sa noe mistenksomt om kjæresten min. Tok dette med en klype salt, men fristelsen tok overhånd så jeg gikk på facebooken hans.. Fant ut at det hun sa stemmer + litt til.

Han har snakket med ei jente om at jeg er kjedelig å være med, at han ikke vil på fest med meg (vi skulle ut). Men denne jenta "overbeviste" han om å bli med.. Så tok samtalen en vending hvor det ble snakk om trekant (dette var tull), men hun ville heller ha han "for seg selv". Dette svarer han bare hehe osv på.

Nå sitter jeg her med hjertet i halsen. Jeg kommer til å ta det opp med han når han kommer hjem fra jobb i kveld. Overreagerer jeg?

Anonym poster: 872ebf629e4d0413fdc2dacf30cc7030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Var på fest med samboeren i går, så var det ei jente som sa noe mistenksomt om kjæresten min. Tok dette med en klype salt, men fristelsen tok overhånd så jeg gikk på facebooken hans.. Fant ut at det hun sa stemmer + litt til.

Han har snakket med ei jente om at jeg er kjedelig å være med, at han ikke vil på fest med meg (vi skulle ut). Men denne jenta "overbeviste" han om å bli med.. Så tok samtalen en vending hvor det ble snakk om trekant (dette var tull), men hun ville heller ha han "for seg selv". Dette svarer han bare hehe osv på.

Nå sitter jeg her med hjertet i halsen. Jeg kommer til å ta det opp med han når han kommer hjem fra jobb i kveld. Overreagerer jeg?

Anonym poster: 872ebf629e4d0413fdc2dacf30cc7030

nei du overreagerer ikke , du bør holde sanser og øyne og ører åpne fordi her lukter det noe muffens!

Skrevet

overreagerer? det hadde klikket for meg!

Anonym poster: c466ff62bf226f2d5f29bbb621f8a613

• Liker 5
Skrevet (endret)

Edit: Feil.

Endret av Somle
Gjest pålogget
Skrevet

hvorfor vil du ikke sladre på jenta? la han få høre at du får nok vite alt før eller siden om han gjør noe dumt.

Skrevet

si det som det er... at du hørte det fra jenta..at du så var nødt til å snoke, og at du faktisk gjorde rett. Du fortjener ikke han. Drit i om han blir sur, du er mer verdt!

Anonym poster: c466ff62bf226f2d5f29bbb621f8a613

Skrevet (endret)

Edit: Feil

Endret av Somle
Skrevet (endret)

Endret av Somle
Skrevet

Det gikk jo bra...

Han nekta først, så sa jeg at da kan jeg vel se samtalen. Så klikka han, jeg gikk inn på siden. Han klikka. Jeg så det - han skrek "det var jo bare tull".

Nå sitter jeg her å gråter, mens han er sint fordi jeg har snoket. Hva faen skal jeg gjøre nå.

Gå og legg deg.

Anonym poster: 209ccc39938eaa95176b4294df6f500b

Skrevet

Han løy. Hvorfor lyve om man har rent mel i posen?

Anonym poster: e3fbc34c70fe4a5c77f8ef62d5f46d9e

Skrevet

Han er sint fordi han ble tatt på dette. Det og det alene er grunnen til at han er sint.

Han prøver å vri dette over på det, altså Du har gjort noe galt med å snoke, og han har lov å være sint pga det.

Men sannheten er at han har gjort noe galt, dette vet han , og han forstår også at du måtte snoke på dette.

Bli forbanna tilbake, eller ivertfall få stoppet diskusjonen om at du har gjort noe galt med å snoke. Han har gjort noe galt og han vet det. Få han til å si i klartekst hva han vil med forholdet deres og om han er ute etter andre jenter.

Gjest Adagietto
Skrevet

Har du misstanke om svik, er det vel bare på sin plass at du fikk svar på det du lurte på. Da er det greit å snoke. Ser ikke noe galt i det du gjorde.

Skrevet (endret)

Endret av Somle
Gjest pålogget
Skrevet

A boyfriend should not make her girlfriends eyes wet, he should make her pussy wet ;)

• Liker 1
Skrevet

Ro dere ned og ta ta praten i morgen.

Gjest pålogget
Skrevet

Uff, fin start på en nytt år...

Har roet meg ned, snakket med han. Han sier han angrer og at han ikke burde skrevet det. Han vil veldig gjerne vite hvem det er som har sagt det da. Vil egentlig at han skal fortelle meg hvor høyt han elsker meg og at det var en utrolig dårlig ting å gjøre. Men, han er for irritert for det.

Åhh...det er du som skal være irritert. Han skal ikke skrive slik med andre jenter uansett, på tull eller ikke. Ikke fortell hvem som sa det, bare si at du får nok alltids vite slike ting, og det får han bare godta. og helst ikke gå rundt å kjefte på de jentene som fortalte dette, for vis han gjør det så vil han tydeligvis holde mye skjult for deg, og det skal ikke du trenge å bekymre deg over som hans kjæreste.

Skrevet

Gikk du inn på facebooken hans og snoket?

Han burde meldt deg til politiet.

Tror nok folk har større hemmeligheter enn å ha sagt "hehe" til noen som sier de vil ha en.

Skjerp deg ts.

Anonym poster: 6911c2e6db85dfad02a8445e425f7bbb

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gikk du inn på facebooken hans og snoket?

Han burde meldt deg til politiet.

Tror nok folk har større hemmeligheter enn å ha sagt "hehe" til noen som sier de vil ha en.

Skjerp deg ts.

Anonym poster: 6911c2e6db85dfad02a8445e425f7bbb

Der kom den vi har ventet på, ja. Vi lever i 2012. For å avdekke slikt for 20 år siden måtte man skrevet et brev, da ikke engang sms var normalt.

Facebook har blitt hvermannsens private, skitne dagbok hvor det koster lite å være ufin mot partner eller avtale sidesprang. Vi trengte ikke dette hemmelighetskremmeriet før. Face blir i stor grad brukt til alt annet enn hva som var intensjonen.

Er ikke rart folk blir paranoide med alt som skal være hemmelig og privat, fra mobil til Face til mail.

Man bør kvitte seg med en del elektronisk dritt og tenke på hverandre istedenfor å bedrive flørting med andre enn partneren hele dagen.

Endret av Sobril
Skrevet (endret)

Hadde mannen min "tullepratet" om å ha sex med en annen jente der hun åpenbart vil pule han så hadde det vært et enormt tillitsbrudd. Den eneste han skal prate om å ville ha seg med er meg!

Og at han i tillegg blir sur fordi du snoket på FB hans: da burde han sikret kontoen sin bedre. Uansett så har han ingen rett å bli sur. Du hadde rett! Han sexpratet med en annen dame. Han er sur fordi han ble tatt. En skikkelig mann hadde faktisk lagt seg flat og sagt at det han gjorde selvsagt var totalt uakseptabelt og aldri mer pratet med det andre kvinnfolkene igjen.

Endret av *Maja*
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...