Gå til innhold

Alternativ til Philip Kingsley shampo og balsam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Philp Kingsley Re-Moisturising i et par år nå. Den gjør mitt grove tykke stive hår med en del fall i til noe helt annet. Jeg får mye mykere hår og det hender faktisk at det er krøllete og ikke bare stort og bustete. Lukter deilig og ikke så sterkt gjør den også.

Og nå er jeg snart tom, skulle bestille mer. Men nå sender ingen av nettbutikkene jeg har prøvd den til Norge lengre :(

Buhu! Aldri sett Philip Kingsley i salg her i landet heller. Virker som om jeg må bytte shampo. Men til hva?

Jeg vil ha noe som funker på veldig tykt og grovt hår. Jeg er vel egentlig så langt unna "fint nordisk hår" som man kan komme. Så volumshampoer er helt utelukket i hvertfall. Trenger noe fuktighetsgivende, som kan tynge ned og temme bustehodet litt. Og jeg orker ikke å gå rundt å kjenne sterk lukt fra mitt eget hår. Har ubehandlet hår som får veldig lite varmebehandling, det blir sjeldent fett.

Noen som har forslag til hva jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg virkelig den eneste med tjukt og stivt bustehår som trenger en temmende sjampo og balsam?

Gjest ms_kwang
Skrevet

hør litt rundt hos frisører kanskje?

Ville holdt meg langt unna de typiske frisørsalongene, finn de private små salongene, med eldre damer og ikke bare ferske 18åringer :)

Gjest Swarovski
Skrevet

Sender ikke Feelunique den til norge? Det står ingenting på siden, og jeg fikk heller ikke noen melding da jeg la den i kassen. (Gikk ikke så langt at jeg faktisk betalte da...)

Skrevet (endret)

Sender ikke Feeluniqueden til norge? Det står ingenting på siden, og jeg fikk heller ikke noen melding da jeg la den i kassen. (Gikk ikke så langt at jeg faktisk betalte da...)

Prøvde igjen i dag, og nå ville de sende meg den :) . Så lenge jeg kjøpte den lille flaska. Den store på en liter ville de ikke sende i dag heller. Da får jeg i hvertfall riktig sjampo, selv om den blir både dyrere og mer upraktisk i småflasker.

Må si at jeg heller betaler litt for frakten enn å få gratis frakt og "forbud" mot å kjøpe store tunge flasker gitt

Endret av Kvist
Skrevet

hør litt rundt hos frisører kanskje?

Ville holdt meg langt unna de typiske frisørsalongene, finn de private små salongene, med eldre damer og ikke bare ferske 18åringer :)

Synes alle frisørene jeg har vært borti bare promoterer den sjampoen de har selv i salongen, og som de tjener mest på selv. Har frisørvenninner som bekrefter det også desverre. Og jeg har aldri sett hårpleieserier rettet mot tykt, grovt hår i salg i Norge. Det er nok for lite marked tenker jeg, de fleste her vil vel heller ha volumsjampo og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...