kanelrotta Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hei. Jeg skal ha 10 gjester til nyttår i morgen. Vi er ungdommer på 20 år og trenger tips til Nyttårsleker/evt quiz som vi kan ha for å få opp stemningen. Har noen forslag? :-)
pingelill Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Hva med quiz om saker som har hendt i vennegjengen i løpet av året? Bare hyggelige saker da, selvfølgelig
Gjest Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Har noen av dere Alias? Det synes jeg er veldig morsomt, og det får opp stemningen! Ellers kan dere ha mimelek, eller quiz som brukeren over her snakker om.. Ellers har man jo de "vanlige" drikkelekene som man alltids kan ta
Xaphan Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Hva med quiz om saker som har hendt i vennegjengen i løpet av året? Bare hyggelige saker da, selvfølgelig Det høres morsomt ut, god ide! Har noen av dere Alias? Det synes jeg er veldig morsomt, og det får opp stemningen! Ellers kan dere ha mimelek, eller quiz som brukeren over her snakker om.. Ellers har man jo de "vanlige" drikkelekene som man alltids kan ta Alias er kjempemoro! I gjengen vår har vi ikke spillet, så vi lager en forenklet versjon hvor vi skriver ned ord på lapper selv og må forklare til hverandre. På den måten kan vi også ta med interne ting som gjerne blir ekstra morsomt. Generelt syns jeg brettspill er undervurdert. Hvis man er i hyggelig selskap og kanskje har litt alkohol innabords er det veldig gøy Men 10 personer er kanskje litt i overkant for mange spill. Ellers er en av mine favorittdrikkeleker 'guess the intro'. Lag en lang spilleliste med gamle klassikere og nyere hits. Poenget er da altså at man en og en skal gjette sangen ved å høre på introen. Slik vi spiller det har vi et stort glass som man må helle litt alkohol i før man gjetter, og gjetter man riktig sendes glasset videre. Det vil si at det glasset blit fyllt med mye rart etterhvert, som gjør at man har litt ekstra lyst til å klare å gjette riktig men det er såklart mulig å gjøre slik at man bare må ta en slurk av sitt eget glass om man ikke klarer det, selv om det kanskje er litt mindre spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå