AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #21 Skrevet 30. desember 2012 Er dette noe man må være bekymret for mens man holder på også nå da... hvordan rumpehullet ser ut. Jeg måtte jo så klart prøve lykken på google, for å se hvordan det egentlig er vanlig at det ser ut der bak, men der var det mange fæle bilder gitt! Måtte gi opp, så ja, hva er egentlig vanlig? Anonym poster: cb3f31be92f2d4e5e15635e4b578fd81
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #22 Skrevet 30. desember 2012 Til de som sier at partnere ikke bryr seg om hvordan rumpehullet ser ut: Tror dere virkelig menn i dag bryr seg om man er glattbarbert på musa eller ikke? Likevel gjør vi det? Hvorfor? Pga egen selvfølelse! Det er dokumentert at intimbarbering fører til økt risiko for infeksjoner i underlivet, bl.a. UVI. Håret der har en funksjon. Likevel velger stort sett alle kvinner å barbere seg nedentil. Noen tar alt, andre lager "flystripe" og "trekant" etc. Hvorfor er dette akseptabelt når det er "unaturlig" som mange hevder og at mange menn faktisk driter i om kvinnen er barbert nedentil eller ikke (Jfr. uttrykket "mus er mus")? Hvorfor er det akseptabelt at kvinner som synes puppene er for små å legge inn silikon? Nok en gang handler det om egen selvfølelse. Jeg synes det er ekkelt å være brun rundt anus, og ønsker innspill på hva dette innebærer av bivirkniner. Og da helst av noen som har gjort dette, og ikke fra en wikipedia-artikkel. Anonym poster: 838cf988bc7f9dc0fa1bd7b9b202052b 1
jabx Skrevet 30. desember 2012 #23 Skrevet 30. desember 2012 Hvor mye må du egentlig sprike for at han skal "se rett inn i mørket ditt" når han tar deg bakfra..? Altså, i doggy-style må dama selvsagt krumme ryggen så mye at anus synes! Er litt av kosen det!
Satoshi Skrevet 31. desember 2012 #24 Skrevet 31. desember 2012 Han vet ikke det nei. Dette handler om min egen følelse og selvbilde. Jeg vil være mye mer komfortabel etter en bleking, det er jeg sikker på, og det må jo være mye flottere for han også å slippe å se i et område som er mørkt og som minner litt om å være "skittent". Her et eksempel på hvor bra resultat et er etter en analbleking: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Anal_bleaching.jpg Anonym poster: 838cf988bc7f9dc0fa1bd7b9b202052b Ok, det der så bare helt merkelig ut. Hvordan ser det merkelig ut? Det er faktisk ikke alle som er mørk rundt analen... jeg blandt annet har naturlig "blek" anal slik som bildet, men jeg skjønner ikke hvorfor det måtte plage de som har mørk at den er mørk? Jo, jeg syns mørkheten rundt ser skitten ut, men hallo?? Det er en endetarmsåpning. Der kommer bæsjen ut. Det er en "skitten" plass på kroppen(ikke misforstå meg - HOLD DEN REN!!) men alikevel, det er ikke et sted som skal være "vakkert". Vær fornøyd med den slik som den er! 1
Gjest *Maja* Skrevet 31. desember 2012 #25 Skrevet 31. desember 2012 Vær obs på at det ikke er permanent, så du må gjøre det ofte, og du kan få brannskader, arr og kløe. Over tid kan det også være fare for pigmentering som at du blir kritthvit eller faktisk bli enda brunere rundt hullet. Skjønner uansett ikke at folk bryr seg om brunøyet.
Gjest Skrevet 31. desember 2012 #26 Skrevet 31. desember 2012 Hvordan ser det merkelig ut? Det er faktisk ikke alle som er mørk rundt analen... jeg blandt annet har naturlig "blek" anal slik som bildet, men jeg skjønner ikke hvorfor det måtte plage de som har mørk at den er mørk? Jo, jeg syns mørkheten rundt ser skitten ut, men hallo?? Det er en endetarmsåpning. Der kommer bæsjen ut. Det er en "skitten" plass på kroppen(ikke misforstå meg - HOLD DEN REN!!) men alikevel, det er ikke et sted som skal være "vakkert". Vær fornøyd med den slik som den er! Beklager! Jeg visste faktisk ikke at noen hadde den lys naturlig Jeg mener så klart at man skal være fornøyd med den slik den er! 1
jeterrrii31 Skrevet 11. desember 2022 #27 Skrevet 11. desember 2022 Har prøvd en krem før men den ga ikke noe særlig resultater
Eva-Lena Skrevet 11. desember 2022 #28 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.12.2012 den 19.35): Har bestemt meg for å bleke analen. Har komplekser med at området er mørkere enn resten av kroppen, det er så innmari stygt, og jeg klarer ikke å slappe av med partneren min når jeg vet at han ser dette stygge området, spesielt når vi har sex i doggy hvor han liksom ser rett ned i rumpen min. Jeg vet at det nå er mulig for hvem som helst å bleke analen. Det jeg lurer på om noen her som har gjort det kan fortelle om sin erfaring. Er det noen bivirkninger? F.eks.. tørr hud, svie kløe etc? Hvor lenge varer blekingen etter en behandling før man må bleke på nytt? Takknemlige for alle svar! Anonym poster: 838cf988bc7f9dc0fa1bd7b9b202052b Har du så mange folk som ser deg i analen at det plager deg, så bør du heller redusere antallet du viser dette området til.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #29 Skrevet 11. desember 2022 TS må ha bæsjet ekstremt mye for at hullet skal bli helt brunt. Det har jeg aldri sett. Jeg bæsjer lite og sjeldent, og har et rosa anus som jeg ofte har fått komplementer for. Anonymkode: b2926...e4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå