AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hei! Er avd. leder i en bedrift, og er litt forvirret ang varelevering..lurer på om noen her jobber i butikk selv og kan hjelpe 1. Skal få varer levert på tirsdag fra en spesiell leverandør,(tirsdag er fast leveringsdag for dem), men da har vi jo stengt..er det vanlig at de leverer dagen før eller etter da?? 2. Leverer bedrifter vanligvis varer på nyttårsaften? Fordi jeg trenger varer fra 2 forskj. plasser..men rekker de å levere før vi stenger kl 4? Anonym poster: d1aa05c97bc44ed6e51f2be795898bc6
Gjest Spiderpig Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 1: De leverandørene vi får varer fra på faste dager får vi ikke varer fra om butikken er stengt. Hvis det er annet skal du få beskjed, enten via telefon eller mail. 2: Det spørs på hvem som leverer ut. Men jeg vet at f.eks hele schenker har stengt på nyttårsaften, så de kjører ikke ut varer da. Dette gjelder der jeg jobber. Men om det gjelder hos deg aner jeg ikke. Men er ikke dette noe du burde undersøkt før? 2
Blå Trombone Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 De som har ekstraleveringer/leverer på andre dager i forbindelse med høytider sender ofte ut informasjon om dette i godt tid pga bestillingsfrister. Informasjonen pleier å komme i slutten av november/begynnelsen av desember når det gjelder jula.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 1: De leverandørene vi får varer fra på faste dager får vi ikke varer fra om butikken er stengt. Hvis det er annet skal du få beskjed, enten via telefon eller mail. 2: Det spørs på hvem som leverer ut. Men jeg vet at f.eks hele schenker har stengt på nyttårsaften, så de kjører ikke ut varer da. Dette gjelder der jeg jobber. Men om det gjelder hos deg aner jeg ikke. Men er ikke dette noe du burde undersøkt før? Hei, jeg har vanligvis ikke ansvaret for bestillinger så fikk dumpet det (og alt annet) i fanget siden sjefen min plutselig pakket og dro på ferie i romjula Men tusen takk for svar Anonym poster: d1aa05c97bc44ed6e51f2be795898bc6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 De som har ekstraleveringer/leverer på andre dager i forbindelse med høytider sender ofte ut informasjon om dette i godt tid pga bestillingsfrister. Informasjonen pleier å komme i slutten av november/begynnelsen av desember når det gjelder jula. Okei Har dessverre ikke fått satt meg inn i noen av disse tingene, jobber vanligvis en annen plass..men takk! Anonym poster: d1aa05c97bc44ed6e51f2be795898bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå