AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hei jeg skal flytte inn i ny leilighet. Jeg har en sofa fra tidligere bosituasjon, og siden jeg har flyttet en del på meg så ble sofaen stående igjen i noen venners kjeller. Den har stått der i snart 2 år. Det er en kjellerbod i et borettslag. Er det stor fare for at jeg tar med meg veggdyr hvis jeg tar sofaen inn? Burde jeg kvitte meg meg sofaen og kjøpe ny, eller tror dere det går bra? Anonym poster: 15ccd8d8495622d1cdce5ce4e1df6169
Marsipan Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Holder ikke veggdyr seg helst i nærheten av folk? Jeg aner ikke jeg, altså, men tror ikke jeg hadde bekymret meg så veldig for det. Du må vel uansett banke puter og støvsuge sofaen godt siden den har stått så lenge.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Takk for det. Ja, skal selvfølgelig støvsuge. Er det noen andre som har erfaringer med dette? Anonym poster: 15ccd8d8495622d1cdce5ce4e1df6169
acna Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Tviler på du finner veggdyr i sofaen. Det er i kofferten etter en sydentur eller en tur i lånt campinghytte veggdyr ofte befinner seg før de invaderer hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå