Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være alene på nyttårsaften, har ingen nære venner i nærheten jeg kan treffe.. Har vanskelig å få meg bekjentskaper for jeg er så sjenert. Tror ikke 2013 blir et bra år heller, selv om jeg skulle ønske det :( Skal spise alene, drikke opp alkoholen jeg har kjøpt inn.. alene. Hva gjør man? Hva planer har dere for nyttårsaften?

Anonym poster: f978fcf091e5c16111f2466db5962940

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg skal også være alene:) Masse god mat, film på tv, det blir deilig!

• Liker 12
Skrevet

Hvis du sier noe om hvor du bor (ikke hvem du er men hvor sånn ca du bor i alle fall) så er det sikkert noen andre her på KG som enten også feirer alene eller med andre, som gjerne inviterer deg med? :)

Anonym poster: 37886d210bb71d4b26c222fa611e368f

• Liker 2
Skrevet

Vi skal holde middagen for noen venner av min samboer. Vi blir vel 10 stk.

Hvis det er noen form for trøst så takket alle mine venninner nei til å komme/svarer ikke. Som de alltid gjør...

Anonym poster: 06074bd16c54b12c4f0727b3a6c65784

Skrevet

Hvis du sier noe om hvor du bor (ikke hvem du er men hvor sånn ca du bor i alle fall) så er det sikkert noen andre her på KG som enten også feirer alene eller med andre, som gjerne inviterer deg med? :)

Anonym poster: 37886d210bb71d4b26c222fa611e368f

Jeg bor i rogaland

Skrevet

Har selv feira nyttårsaften alene, og kost meg.

I år skal jeg og barna feire alene, men vi skal da storkose oss, pynte oss og bare ha det kos.

• Liker 2
Gjest gressløk
Skrevet (endret)

Jeg er blitt syk og skal også være alene. I begynnelsen syntes jeg det hørtes veldig trist ut, og 2013 ser heller ikke lyst ut.

Men fikk noen gode råd av Maya om film, mat og vin, og tror kvelden blir fin for det. Ta kvelden for det den er, og prøv å kose deg i ditt eget selskap.

Hva 2013 bringer, gjenstår å se. Ikke bekymre deg over det, det er fortsatt ikke 2013 enda.

Endret av gressløk
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har vært alene flere nyttårsaftener, og det har gått helt fint:) Lagde meg god mat, god vin, snop, gode filmer, og bare daffet i kosebukse og ullsokker:)

Iår skal jeg mest sannsynlig feire alene med jentungen og bikkja pga mannen min har vakt til tirsdag og de vi inviterte hit har fått influensa.

• Liker 1
Skrevet

Har du noen du kjenner i det hele tatt i nærheten av deg?

Selv om de ikke er nære venner så tror jeg ikke folk som du kjenner som er i nærheten ønsker at du skal måtte feire alene.

Du er tøff som sier det nå. Selv om du er AB og ingen vet hvem du er her. Det er slik at ingen kan vite at du er helt alene om du ikke sier ifra :) Og tro det eller ei så er folk flest glad for å kunne hjelpe, eller tilby selskap på slike dager som nyttårsaften :) Jeg er også kjempe sjenert, men jeg får så mye godt igjen når jeg tøffer meg litt opp og ber en bekjent på kaffe, eller sier jeg har ingen planer for nyttårs aften osv.

Vi skal ha en liten feiring hos meg og min kjære. Vi har invitert noen veldig få, og vi blir da nerder i 20årene som skal kose seg med pita pizza og øl/vin osv. Og jeg må innrømme at jeg er kjempe redd for at det er noen jeg kjenner som må feire alene (Ennten det er jul eller nytt år) men jeg tørr faktisk ikke invitere sånn generelt hele FB listen min fordi jeg er redd det er noen folk som ikke vil passe inn osv. Så blir de skuffet når de kommer og syntes det er den kjipeste nytt år noen gang :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skal også være alene på nyttårsaften. Trøster meg med at jeg er så deprimert at om jeg hadde blitt invitert med ut så hadde jeg nok ikke orket å gå uansett :sjenert:

Endret av Hikken
  • Liker 1
Skrevet

Dere som skriver at dere skal feire alene og fornøyd med det, dere er jo i en annen situasjon enn TS, problemet er jo ikke bare nyttårsaften, men at h*n er venneløs.

TS, bor ikke i rogaland, og er venneløs. Jeg skal feire nyttårsaften med middag med naboene (12 stykker på min alder). Fyren som inviterte sendte melding på facebook og spurte om vi som ikke har noe å gjøre skulle finne på noe. Tror det er litt av greia, meld deg inn i en organisasjon som er litt sosial og enten håp på at andre tar initativ eller foreslå middag selv. Trenger ikke være så mye jobb, vi leier hytte, spleiser på mat, hjelper til med matlagingen og ryddingen.

Vi er alle i starten av 20-årene og kanskje i den perdiden hvor flest fester i jula, men som sagt vi var ganske mange venneløse

Anonym poster: b35177ba6e8c4c88c757a0628c849608

• Liker 7
Skrevet

Har du noen du kjenner i det hele tatt i nærheten av deg?

Selv om de ikke er nære venner så tror jeg ikke folk som du kjenner som er i nærheten ønsker at du skal måtte feire alene.

Du er tøff som sier det nå. Selv om du er AB og ingen vet hvem du er her. Det er slik at ingen kan vite at du er helt alene om du ikke sier ifra :) Og tro det eller ei så er folk flest glad for å kunne hjelpe, eller tilby selskap på slike dager som nyttårsaften :) Jeg er også kjempe sjenert, men jeg får så mye godt igjen når jeg tøffer meg litt opp og ber en bekjent på kaffe, eller sier jeg har ingen planer for nyttårs aften osv.

Vi skal ha en liten feiring hos meg og min kjære. Vi har invitert noen veldig få, og vi blir da nerder i 20årene som skal kose seg med pita pizza og øl/vin osv. Og jeg må innrømme at jeg er kjempe redd for at det er noen jeg kjenner som må feire alene (Ennten det er jul eller nytt år) men jeg tørr faktisk ikke invitere sånn generelt hele FB listen min fordi jeg er redd det er noen folk som ikke vil passe inn osv. Så blir de skuffet når de kommer og syntes det er den kjipeste nytt år noen gang :P

Jeg har venner her som bare jeg kjenner litt fra før av, men de har enten planlagt å feire med andre, der jeg ikke er invitert, eller så reiser de bort til andre kanter av landet.

-ts

Gjest gressløk
Skrevet

Dere som skriver at dere skal feire alene og fornøyd med det, dere er jo i en annen situasjon enn TS, problemet er jo ikke bare nyttårsaften, men at h*n er venneløs.

TS, bor ikke i rogaland, og er venneløs. Jeg skal feire nyttårsaften med middag med naboene (12 stykker på min alder). Fyren som inviterte sendte melding på facebook og spurte om vi som ikke har noe å gjøre skulle finne på noe. Tror det er litt av greia, meld deg inn i en organisasjon som er litt sosial og enten håp på at andre tar initativ eller foreslå middag selv. Trenger ikke være så mye jobb, vi leier hytte, spleiser på mat, hjelper til med matlagingen og ryddingen.

Vi er alle i starten av 20-årene og kanskje i den perdiden hvor flest fester i jula, men som sagt vi var ganske mange venneløse

Det er vel få som absolutt VIL være alene på nyttårsaften.

Hvis jeg hadde hatt noen å feire med, så hadde jeg heller gjort det..

Poenget er at jeg prøver å se det positive i det, i og med at det er lite annet å gjøre med situasjonen akkurat nå. :)

• Liker 3
Skrevet

Du er velkommen til å bli med meg og "gjengen" min, om du vil komme til Kristiansand, eller om andre er alene på nyttår og vil bli med i området, så er det bare å sende meg en PM. Dere er alle hjertelig velkomne.

Jeg kan t.o.m huse noen personer. All inclusive. :D

• Liker 32
Skrevet

Jeg skal være alene. Har ingen lokale venner å tilbringe kvelden med. I år bryr det meg lite for jeg er forkjøla og ville ikke gått om noen hadde invitert meg, men enkelte andre år har det vært litt mer sårt. Det er ikke ille å være alene, det som er ille er å være nødt til å være alene ;) .

Men i morgen ville jeg altså vært stuck uansett, så da parkerer jeg irritasjonen og lager meg god middag, tar en øl til maten og henger ellers rundt på nett - eller ligger i sofaen med en bok.

Skrevet

Du er velkommen til å bli med meg og "gjengen" min, om du vil komme til Kristiansand, eller om andre er alene på nyttår og vil bli med i området, så er det bare å sende meg en PM. Dere er alle hjertelig velkomne.

Jeg kan t.o.m huse noen personer. All inclusive. :D

Det er så koselig når folk er sånn! :) blir skikkelig glad av å lese det!

• Liker 14
Skrevet

Jeg vet hvordan det føles. Skal også være alene:) har ingen gode venner her jeg kan være med. Blir litt champagne og filmer på meg :-)

Anonym poster: 4befb85476c707e73631c4809aa5e338

Skrevet

Det er vel få som absolutt VIL være alene på nyttårsaften.

Hvis jeg hadde hatt noen å feire med, så hadde jeg heller gjort det..

Poenget er at jeg prøver å se det positive i det, i og med at det er lite annet å gjøre med situasjonen akkurat nå. :)

Ønsker ikke krangle, men du skrev du var hjemme fordi du var syk, det er jo noe annet enn å ikke ha noen å feire med. Og er ikke for seint, h*n får i jo invitasjon nå. Selv meldte jeg meg på opplegget til naboene da jeg så tråden. Hadde h*n bodd i Oslo så kunne personen feiret med oss.

it ain't over till it's over

rocky balboa

Gjest gressløk
Skrevet (endret)

Ønsker ikke krangle, men du skrev du var hjemme fordi du var syk, det er jo noe annet enn å ikke ha noen å feire med. Og er ikke for seint, h*n får i jo invitasjon nå. Selv meldte jeg meg på opplegget til naboene da jeg så tråden. Hadde h*n bodd i Oslo så kunne personen feiret med oss.

it ain't over till it's over

rocky balboa

Uansett har jeg ikke noen å feire med her jeg heller, syk eller ei. Thats my point.

Endret av gressløk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...