Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Mine barn er på besøk hos min x sin familie. han har med seg sin nye kjæreste og hennes datter. idag ringer min datter på 8 og er veldig oppskakket.natten som kommer må hun sove med pappas kjæreste fordi hun hadde vekket sin søster om morningen idag.søsteren får da sove med pappa,noe hun er veldig fornøyd med. men er ikke dette over grensen til hva en gjør mot barn? min datter føler dette ubehagelig. jeg hadde aldri tvinget min kjærestes sønn til å sove med meg iallefall...
Gjest gressløk Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor kan ikke datteren din sove sammen med det andre barnet ditt, da?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor kan ikke datteren din sove sammen med det andre barnet ditt, da? ts:les innlegget,hun hadde vekket søsteren idag tidlig.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Nå er det far som har ansvaret når barna er med hn. Før du gjør noe mer bør du vel høre versjonen til far . Dette mrd irettesettelse er vel noe barn trenger for å lære. Spørsmålet er vel hvordan gjøre det riktig . Det ville vel være feil og overse det hele med. Ikke rop ulv før du vet det er skjedd noe ulovlig mot barnet. Du kan vel neppe gjøre noe særlig da far ikke har gjort noe ulovlig. Nekte samvær for en slik hendelse er vel neppe mulig. Undersøkelser saken mer. Snakk med begge barna oc får hver for seg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Hvor mange barn er det inne i bildet her egentlig? Beklager TS, åpningsposten din er uklar. Anonym poster: 972bc12e8d92cbb52c47405fd647ab8b 2
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Hvor mange barn er det inne i bildet her egentlig? Beklager TS, åpningsposten din er uklar. Anonym poster: 972bc12e8d92cbb52c47405fd647ab8b ts her,bekager at du ikke sjønner hvor mange barn som er mine. det har forsåvidt ingen betydning,men det er snakk om 2 jenter som er søstre og deler rom der,i dag tidlig vekket den ene jenten den andre og straffes for dette ved å måtte sove med pappas kjæreste neste natten. ville gjerne høre med kg folket om dette er riktig straff for "forbrytelsen". ts mener det blir trokket over en grense. ja ts er ening i at det er far som bestemmer.
Leanne Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 I rom jula var huset til mine foreldre overfylt, 4 barnebarn som skulle sove sammen to og to på hvert sitt rom... Vel det ble bare tull og barna ble lagt på hvert sitt rom, og måtte sove med foreldre/tante/onkel og en med mormor... Helt greit synes nå jeg. Om barnet vekket søsteren om morgenen så er det helt i orden at en må sove med far og en med fars kjæreste, hadde de hatt flere soverom ville jeg vel lagt de på hvert sitt men regner med at det var de rommene som var tilgjengelige.
Gjest Nikki09 Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Hvis jeg har forstått hi riktig så er far far til begge mens fars nye kjæreste et kun mor til den ene? Isåfall så burde jo hennes barn sove med ho og barnet som kun var hans sove med han! Hvorfor i allverden skal det være omvendt?! Jeg hadde ikke hatt så veldig store problemer med å sove sammen med min stesønn men hvis jeg kunne velge så hadde jeg nok valgt min egen datter, for både min og hans skyld! Han føler seg nok langt mer komfortabel med å sove sammen med pappaen sin, enn med meg, uansett hvor godt forholdet vårt er! Endret 30. desember 2012 av nikki09
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ville ringt barnevernsvakta. Dette er direkte ekkelt! Anonym poster: bd480a648dfd6a1278ef63be7e0be9f4
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ville ringt barnevernsvakta. Dette er direkte ekkelt! Anonym poster: bd480a648dfd6a1278ef63be7e0be9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå