Gå til innhold

Han holdt blikket mitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og flørten min var på samme arrangement like før jul, oppdaget jeg at han ved flere anledninger så på meg og holdt blikket. (Vi var ikke der sammen). I tillegg til at han gir meg flust av komplimenter, og beføler meg når vi møtes, er dette et tegn på at han liker meg?

Anonym poster: 8d2512fe40b36a06abe53e029991e1be

Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet

Han finner deg attraktiv om ikke annet. Mer er det vanskelig for oss å si noe om da vi ikke kjenner fyren.

Skrevet

Han hater deg som pesten, klarer deg ikke, og håper du skal forsvinne i løse lufta.

Eventuelt er jeg sarkastisk. Hva er mest trolig?

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Dette er typiske tegn på at han ønsker samboerskap, to barn og toyota avensis stasjonsvogn (2009 modell), samt rekkehus på Lørenskog og turer i skog og mark. Klin til!

• Liker 5
Skrevet

Han liker deg, men hans fremgangsmåte synes jeg skriker ren kåthet. Om han blir hos deg etter sexen er jeg langt i fra sikker på.

Skrevet

Da jeg og flørten min var på samme arrangement like før jul, oppdaget jeg at han ved flere anledninger så på meg og holdt blikket. (Vi var ikke der sammen). I tillegg til at han gir meg flust av komplimenter, og beføler meg når vi møtes, er dette et tegn på at han liker meg?

Håper for din del at han ikke har det med å beføle damer i øst og vest, sånn uten videre....

Skrevet

Han liker deg, men hans fremgangsmåte synes jeg skriker ren kåthet. Om han blir hos deg etter sexen er jeg langt i fra sikker på.

Det er nettopp det jeg frykter, at vi er ute etter forskjellige ting. Det er tilfeldigvis ingen som har tips til hvordan jeg kan få han til å ønske noe mer?

Skrevet

Han prøver seg, hadde sikkert hoppet til køys med deg, men det sier ingenting om at han ønsker noe mer. En del menn flørter ved å holde blikk og berøre. Hadde du vært sammen med han hadde han gjort det med andre kvinner og det hadde du nok ikke likt...

Skrevet

Han så på meg og holdt blikket.

Han gir meg flust av komplimenter

Han beføler meg når vi møtes .....

er dette et tegn på at han liker meg ?

Nei ! :fnise: :fnise: :fnise:
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Nei ! :fnise: :fnise: :fnise:

Kan du begrunne hvorfor ikke?

For meg høres det ut som han har lyst på henne, men om de vil det samme er ikke like lett for andre å si..

Skrevet

Dette er typiske tegn på at han ønsker samboerskap, to barn og toyota avensis stasjonsvogn (2009 modell), samt rekkehus på Lørenskog og turer i skog og mark. Klin til!

Dette gjelder selvsagt bare ved flørting på julebord. I andre sammenhenger gjelder andre regler.

Skrevet

Dette er typiske tegn på at han ønsker samboerskap, to barn og toyota avensis stasjonsvogn

Om det stemmer, kan ikke Ts være særlig pen, for da betyr det at mannen er utrolig dårlig smak.

Anonym poster: 1364796ac2709d6634aca20a8ea218d8

Skrevet

Dette gjelder selvsagt bare ved flørting på julebord. I andre sammenhenger gjelder andre regler.

Da kan jeg meddele at dette ikke var julebord, så nå er jeg spent.

Skrevet

Da kan jeg meddele at dette ikke var julebord, så nå er jeg spent.

Da må du nesten være mer spesifikk, julegudstjeneste, juleverksted, juleavslutning, julekonsert, det har litt å si for at vi skal vite hva fyren mente.

Gjest Darthoven
Skrevet

Jaja, selvfølgelig..

Om det stemmer, kan ikke Ts være særlig pen, for da betyr det at mannen er utrolig dårlig smak.

Anonym poster: 1364796ac2709d6634aca20a8ea218d8

Ja, fysj. Avensis er jo en helt forferdelig bil..ser HELT annerledes ut enn f.eks Audi, BMW, Merce, Skoda, Opel og Passat stasjonsvogner!

Skrevet

Da må du nesten være mer spesifikk, julegudstjeneste, juleverksted, juleavslutning, julekonsert, det har litt å si for at vi skal vite hva fyren mente.

Julekonsert i kirke...

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Julekonsert i kirke...

Det spørs jo selvfølgelig på hva slags blikk han ga deg, men julekonsert, og spesielt i en kirke, gir en spesiell stemning. Og det at han valgte å holde blikket ditt i denne "varme stemningen" synes jeg høres ganske romantisk ut egentlig... :)

Skrevet

Du finner fort ut av det om han vil date deg og tar kontakt etter 1-2 dater uten sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...