Solknapp Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er på leting etter morsomme spill som ikke nødvendigvis er gratis, men som ikke maser gjentatte ganger om penger for å komme videre i spillet - er det noen som har noe å anbefale? Her er mine erfaringer (android), håper flere vil dele: - Mahjong Spring Gratis og fungerer kjempefint. - Candy Crush Saga. Gratis. Maser om penger for liv/spille videre. - Zookeeper. Gratisversjon og kjøpeversjon. Maser om penger for flere liv/spille videre. - Triple town. Gratis, men kjøpte ubegrenset liv (6,-) Det er morsomt og man blir avhengig! - Plants vs Zombies. Kjøpt. Runna det 4 ganger, utrolig morsomt. - Clouds & Sheep. Kjøpt. Kjempemorsomt spill. - Naught. Kjøpt, men ikke testa ennå. - Where`s my water. Kjøpt. Kjempemorsomt. Skal på en lang flytur å trenger å slå ihjel tiden
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Android med andre ord? Anonym poster: bc12b6069828aacd1a3c84febe0710ce 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Cut the rope, escape with me, hay day, munchers og temple run! 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Hvis du er interessert i gode, gammeldagse pek-og-klikk eventyrspill, kan jeg varmt anbefale Broken Sword. Ellers koser jeg meg til stadighet med å spille Ruzzle mot venner, men det er vel ikke like aktuelt på en flytur (selv om det begynner å komme Wi-Fi i lufta også nå). Fruit Ninja holdt meg opptatt en ettermiddag eller to da jeg lastet det ned, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er så veldig morsomt i lengden. Anonym poster: dc27774cf30fa05ace8e39ee498472ad 1
Solknapp Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2012 Tusen hjertelig takk, her var det mye å sjekke ut:) For min del er det android som gjelder, men det kan jo være andre som vil ha tips også.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #7 Skrevet 31. desember 2012 Brainsss og Sprinkle Grand Theft Auto: Vice City/Grand Theft Auto III De to sistnevnte er betalspill og definitivt for voksne! Anonym poster: af0c40a1908e3fee4ed71c2a31a733b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå