Ana Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Er på leting etter disse skoene, noen som vet om de går an å få tak i her i Norge (helst i Bergen eller eventuelt på nett)? Jeg MÅ ha dem!!! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'> Eller eventuelt disse...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Har du prøvd på stress.no? Eller dna? (tøffe sko, forresten:)
Gjest Xavia Skrevet 11. mars 2004 #3 Skrevet 11. mars 2004 Var og shoppa i helga. Så noe veldig likt på en av de mange skobutikkene jeg var innom. Tenke , tenke.... Er nokså sikker at det var på DNA.
SunAndMoon Skrevet 11. mars 2004 #4 Skrevet 11. mars 2004 Det er noen converse-sko på www.soleservice.no - men ikke samme type som du vil ha...men du kan jo ta en titt, greit å ha adressen til en senere anledning uansett? Du kan også bestille de på nettet.. eller www.stress.no som Saffron kom med =)
Cola Girl Skrevet 11. mars 2004 #5 Skrevet 11. mars 2004 Er 99 % sikker på at jeg har sett dem på DNA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå