Gå til innhold

Hva kan pasta brukes til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en opprydning på kjøkkenet t mor, viste d seg at jeg kom til å sitte igjen me en hel del pasta som var utgått på dato. Det er flere forskjellige typer også så spekulerte litt i å prøve meg på enda et pasta-prosjekt siden d er synd å kaste så mye. Pasta er ikke akkurat kjent for å være noe veldig vakkert andre steder enn på tallerken etter min erfaring, men jeg ville ikke vært barndommen foruten den lille esken, dekorert med pasta, som mamma må sette pris på og deretter jeg ta vare på, selv om den har ligget å vært like irriterende uansett hvilke skuffe jeg har prøvt å plassere den i.

Så, trenger noen tips til noe å lage (lime, tape og male, osv) , noe å gjøre med det (koke det i fargevann og lage pastasnømann i snøen etterpå), ... Ja, jeg aner ikke enda, trenger hva som helst av ideer for hvordan du kan ha det kjekt men noen gamle pakker pasta og barn. Alderene det skal passe for er helt fra første - siste året på barneskolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, husker vi drev med tørr pasta på barneskolen. Vi spraymalet i fks gull/sølv, og limte på ting (lage bilder, pynte krukker). :)

Skrevet

Sprayet i gull/sølv og bruk på bilderammer.

pasta-picture-frames.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde spist den.

Holdbarhetenpå pasta er mange år lengre enn det som står på pakka.

Anonym poster: 50e100c00be72511a4d855b5c83939f6

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde spist den.

Holdbarhetenpå pasta er mange år lengre enn det som står på pakka.

Anonym poster: 50e100c00be72511a4d855b5c83939f6

Er forsåvidt enig i dette. Det er bare tørket mel og vann stort sett. Hvorfor ikke bare spise det? Jeg har aldri sett på holdbarheten på en pakke pasta i hele mitt liv. Har sikkert spist masse utgått pasta.

Skrevet

Er forsåvidt enig i dette. Det er bare tørket mel og vann stort sett. Hvorfor ikke bare spise det? Jeg har aldri sett på holdbarheten på en pakke pasta i hele mitt liv. Har sikkert spist masse utgått pasta.

Leste at en kunne plusse på flere år på holdbarhetsdatoen på pasta

Skrevet

Leste at en kunne plusse på flere år på holdbarhetsdatoen på pasta

Ja, det stemmer sikkert det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...