Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en skikkelig bra deo! Vichy rollon med grønn kork! Den er lett å påføre, tørker relativt fort, setter ikke flekker på klærne og best av alt holder deg tørr under armene! Jeg gikk lang tur i motvind igår og følte meg gjennomsvett og ekkel, men under armene var jeg helt tørr! JIPPI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den kostet under hundrelappen! 79 kr eller noe sånt tror jeg det var.

Skrevet

oi! den må jeg også prøve...sliter med roll-on som lager flekker på klærne :-? Vet du om den finnes i "tørr" form...? (husker ikke hva det heter)

Gjest Virvel
Skrevet

SunAndMoon; den fantes i stick-variant før, men jeg tror den har gått ut av produksjon, i hvert fall har jeg ikke sett den på evigheter.

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg Vichey's roll-on! Den kostet 89,- på Oslo City apotek. Det var dyrt! Men men, håper den er verdt pengene! (og at den er drøyere enn den jeg bruker nå)

Den finnes ikke lenger i stick-variant, slik som du fortalte Virvel. :( Men det fantes en krem-versjon av denne, kostet 99,-. Altså en tube...smøre på selv under armene. Det gadd jeg ikke! hehe :)

Gjest fia ferrari
Skrevet

VICHY inneholdet aluminium chlorohydrate som kan gi brystkreft! Anbefaler å kaste umiddelbart!

Skrevet

Hm.... :-? Vet du om flere som også inneholder dette? Siden jeg kjøpte den idag, har kvitteringen...har jeg mulighet til å få byttet denne da, eller få pengene igjen? Det er nemlig ingen form for forsegling på produktet...

Gjest fia ferrari
Skrevet

Ja,alle anti-perspirantene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

jeg hadde 5 forskjellige deoranter...di ble all faktisk kastet for 2 uker siden pga di inneholdt aluminium chlorohydrate, som gir brystkreft!

Så jenter sjekk hva som er i deoranten før dere kjøper den...!

hilsen lillemor

Skrevet

Noen roll'on som ikke har "aluminium chlorohydrate" i seg?!

Vanja skrev:

Den er lett å påføre, tørker relativt fort, setter ikke flekker på klærne og best av alt holder deg tørr under armene!

(Vichy med grønn kork)

Noen å anbefale, som har disse kriteriene?! (som ikke inneholder dette farlige innholdet) Trodde jeg endelig hadde funnet en deo som ikke setter flekker på klærne og som holder meg tørr....og som ikke var farlig! :(

Gjest Cuddly
Skrevet

De kan gi kreft...

...men hva kan ikke det...

Har lest at Dermalogica sin ikke inneholder det.

Skrevet

mm...du sier noe der....sjekket den jeg bruker nå, den inneholder faktisk dette stoffet den også (Vaseline Intensive Care)... Så hvor stor er egentlig sjansen for å få brystkreft?!

Skrevet

Typisk det når man først har funnet noe bra så er det kreftfremkallende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde en gang deo uten aluminiumsklorid og den hjalp ikke i det hele tatt. Kunne likegodt latt vær å bruke deo. Bruker heller en deo som kan være kreftfremkallende, enn å lukte stygt.

Skrevet

Idag har jeg hatt på meg Vichey's roll-on med grønn kork, den som Vanja anbefalte!! Har ikke følt meg svett, eller svettet i det hele tatt! Har ikke vært i så mye aktivitet ennå, men det kommer ;) Jeg er ihvertfall av den typen som ikke trenger å gjøre så mye for å svette litt under armene (noe som er utrolig irriterende!!)

Eneste jeg synes er at den lukter "mann"?! Det er jo nemlig ikke en roll-on for menn...ihvertfall det jeg fikk fortalt på apoteket. Tror det finnes en roll-on som er uparfymert (vichy's roll-on med hvit kork), tror jeg tar den neste gang - hvis den gjør samme nytten?!

Men er kjempe fornøyd foreløpig!! :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg liker Dove sin med lys blå kork - mild lukt, men kreftfremkallende...

Men den er et billig og bra alternativ, tørr HELE dagen.

Samme greia som Sterilan, bare annen lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...