Lise Skrevet 2. juni 2002 #1 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei alle sammen! En eller annen gang høsten -01 sendte TV2 et dokumentar-program om kyllingoppdrett. Etter programmet ble det en del bråk, og folk sa at dette var dyremishandling og at de skulle slutte å spise kylling. Noen av dere så sikkert programmet og gjorde dere opp tanker rundt temaet. Jeg er bare nysgjerrig: Endra dette kostholdet deres? Husker dere programmet i dag? Tenker dere på dyrevelferd når dere kjøper mat? _________________ Lise 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lise den 2002-06-02 13:26 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 2. juni 2002 #2 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg spiser det jeg vil uten¨å tenke på hvordan dyra har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 2. juni 2002 #3 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg spiser ikke kylling, og kjøper økologiske egg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melizza Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Skal jeg tenke på alt vedrørende slakting og andre forhold så er det svært lite jeg kan spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå