AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Ok jeg har lurt på dette veldig lenge! Jeg er en jente som ikke står på snowboard eller slalom ! Bare langrenn... Det jeg lurer på er om gutter syntes det er turn-on ved jenter at de står på slalom/snowboard? At det er det som også er tiltrekkende og det er ikke så spennende hvis de ikke gjør? Føler at det bare finnes gutter som står på sånne ting.. og da føler jeg meg så pinglete når jeg ikke står på no.... Jeg bare lurer! Ikke noe seriøst! Hva tenker dere gutter??! (Og jenter) Anonym poster: ade51ae2b091261868bf182f58b5036d
momo Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er jente da, som ung så sto jeg mye på slalom og snowboard. Brydde meg aldri om partner sto på dette. Nå står jeg nesten aldri på ski, snowboard har jeg kuttet helt ut. Og aldri møtt en mann som har brydd seg om jeg står på slalom eller ikke. Men kan vel se for meg at er det en mann som er veldig aktiv på slalom/snowboard, og all hans fritid går med til dette, så vil han vel gjerne ha en partner som kan bli med iblandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå