ilga Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 (endret) traff en mann på match og datet han i nesten fire mnd nå. vi har det veldig godt i lag, han har overnatta hos meg flere dager på rad når vi ikke har unger hjemme (han har ei på 13 og jeg har en gutt på 10. han er hos meg da, så har vi helt fantastisk sex, koser oss ihjel, ute å handler, mao fungere veldig bra sammen. når har sin datter så er det mindre kontakt, men han overnatter hos meg hvis ho ikke er hjemme. Det posititive i det hele at jeg ser selv at han er interressert å være med meg hele fritiden sin når han ikke har datteren på besøk. vi sender flere meldinger hver dag, men her kommer det som bekymrer meg . Med det. første så kan det i 10 % av tilfeller at det tar lang tid før han svarer, så da forklarer han etter på at han var på besøk, hadde tlf i bil. osv. Men her kommer det viktigste som bekymrer meg, at han kaller dette her for dating. Er det normalt? når det har gått nesten 4 mnd? Når det er gått ca 2 mnd siden vi traff hverandre så sporte jeg om han dater noen andre og da sa han nei, profilen fra datingssiden har han sletta for lenge siden . og han nemlig sa at han dater bare en om gangen, har ikke kapasitet å date flere samtidig. :0:0:0:0:0:0 egentlig forventa jeg da et svar at han er ikke interressert æ date andre , han fant det han var på jakt etter . frustrert, si noe til meg for at jeg skal ro meg ned:) for etter tre fantastiske dager med han er han ikke med meg i dag og jeg blir ikke å se han før tidl på onsdag Endret 30. desember 2012 av ilga
ilga Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2012 (endret) glemte å si at per dd. så har jeg ikke hilst på hanns datter men han har hilst på min sønn, men dette er fordi sønnen minn bor fast hos meg Endret 30. desember 2012 av ilga
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Fire måneder er ikke lenge. Slapp av, stress ned og ikke lag unødvendig krøll for deg selv. 4
ilga Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2012 takk for svar, men når min besteveninne tra sim nåvarende samboer så de har begynnt å snakke å flytte sammen om 3-4 mnd etter de traf hverandre
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 takk for svar, men når min besteveninne tra sim nåvarende samboer så de har begynnt å snakke å flytte sammen om 3-4 mnd etter de traf hverandre If they asked you to jump off a cliff...... Høres ut som om du har fått tak i en litt mer vettug kar. Flytte sammen i forelskelses-rus er ett så dårlig sjakktrekk at man lett kan karakterisere sjakk som sport, ekstremsport. Anonym poster: acdf6ca405086826e5e2a0cfd2ff2435 6
Tropic Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Men hadde de barn da? Ting forandrer seg om man har barn. Jeg flyttet inn til min samboer etter 2 mnd, men ingen av oss har barn så det var bare å satse for vår del. Du kan jo spørre han om han ser på dere som kjærester eller hva han tenker? Ta dette neste gang dere møtes og ikke over sms. 1
ilga Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2012 begge har barn fra før, en på hv. side
ilga Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2012 (endret) jeg vil rett og slett å spørre han om han vil bli kjæresten min. men tenker sånn at selv om at han ikke er sikkert på det, mest sannsynlig svarer han ja for å ikke såre meg med et svar at han vet ikke enda. da blir jeg sitte å lure på om det er sant det han sa eller ikke. Beklager, jeg skjønner at jeg er vanskelig her Endret 30. desember 2012 av ilga
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde blitt skremt dersom det ble snakket og ønsket om å flytte sammen når vi bare hadde kjent hverandre i 4 mnd. Særlig når det er barn involvert. Her involverte jeg ikke ungene i det hele tatt før det var gått ett år og jeg skjønte at dette var seriøst. Jeg er overhode ikke interessert i at unger skal hilse på mine menn i datingsfasen som kom og gikk. Synes han er en mann som tar hensyn til at han er far og ikke vil ta ting for fort. Det er du som trenger å roe ned. Anonym poster: 8d6e940b78c91b49b2af373036dcc618 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Skriv bokmål... 4 måneder er IKKE lenge.. voksne oppegående folk venter som regel en goood del lenger enn det før man flytter sammen og kaller seg kjærester!! I allefall når han har en datter på 13 år, og du har en gutt på 10. Man må ta hensyn og ta det gradvis med tanke på barna også.. Absolutt bare en positiv ting det. Når det kommer til at han svarte han ikke hadde kapasitet til å date flere enn 1 person samtidig, så kan det jo godt hende han sa det som en spøk? Anonym poster: c3c0f3ac610ff041b17c41613a07801b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Når det kommer til at han svarte han ikke hadde kapasitet til å date flere enn 1 person samtidig, så kan det jo godt hende han sa det som en spøk? Anonym poster: c3c0f3ac610ff041b17c41613a07801b Det er da bare en positiv ting. Han dater bare en dame av gangen betyr det. Livskapasiteten for ham handler om barnas liv, sitt eget og èn dame. Synes du skal ta deg ett bad TS, tror du har kapret en flott ansvarsfull fyr. Ikke sutre ham vekk! Anonym poster: acdf6ca405086826e5e2a0cfd2ff2435 1
ilga Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 30. desember 2012 (endret) har ikke bad jeg, tar meg en tur ut og tenker litt tusen takk for svar nå har jeg det myyyye bedre har ikke bad æ, tar meg en tur ut og tenker litt tusen takk for svar nå har jeg det myyyye bedre Endret 30. desember 2012 av ilga
Havbris Skrevet 31. desember 2012 #15 Skrevet 31. desember 2012 takk for svar, men når min besteveninne tra sim nåvarende samboer så de har begynnt å snakke å flytte sammen om 3-4 mnd etter de traf hverandre Men dere er ikke bestevenninna di og hennes kjæreste. Slapp av og ikke lag for mye analyser.
Gjest RockOn Skrevet 31. desember 2012 #16 Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor stresser du? Har du en tidsfrist på å få deg kjæreste? 4 mnd er jo ingenting...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #17 Skrevet 31. desember 2012 Folk har forskjellige måter å ordlegge seg på, at han ikke sier rett ut at han ikke dater flere pga deg betyr ikke at det ikke er det han mener. Du burde jo vært kjempe fornøyd med at han bare dater deg og slettet profilen sin, jeg skjønner ikke at du snur det til noe negativt! Hadde du jublet om han datet andre etter 4 mnd med deg og dere har det så bra? Neppe, da hadde du vært lei deg pga det. At han bruker godt tid på å bli kjent med deg er også bra, å stresse med å bli samboere går ikke alltid bra, det går oftere bra når man bruker tid. Jeg og min kjære flyttet sammen etter 1,5 år, og vi har det ennå supert som samboere i 1 år nå. Vi brukte bare en mnd på å bli et par, men noen bruker 3 dager og andre bruker 6 mnd. Vi er alle forskjellige og liker å date over tid eller ikke. Hvis han fortsetter å kalle dette for dating om noen uker så kan du jo prøve å spørre om dere er kjærester? Eller spør han nå? Har du spurt han eller har du bare hørt at han har sagt at dere dater? Kanskje han ikke tør å kalle dere for kjærester fordi du aldri har sagt at dere er det? Eller fordi dere aldri har snakke om det? Har dere snakket om det? At du ikke har møtt dattera kan være fordi han vil skåne henne fra enda et brudd, folk bruker også forskjellig tid på introdusere nye kjærester for sine barn. Ikke at du er en dårlig mor som har latt han møte sønnen din, overhodet ikke, du bare trengte mindre tid på å la det skje. Husk at ikke tenker som deg eller meg Anonym poster: eaa5b3b350feb2712a736a6b92e5cc41
ilga Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 31. desember 2012 (endret) takk for svar alle sammen, det er ikke det at jeg ønsker å flytte sammen med han så fort så mulig . Det er bare det at jeg trenger å være sikkert at han ikke plutselig forsvinner Endret 31. desember 2012 av ilga
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #19 Skrevet 31. desember 2012 takk for svar alle sammen, det er ikke det at jeg ønsker å flytte sammen med han så fort så mulig . Det er bare det at jeg trenger å være sikkert at han ikke plutselig forsvinner Det er vel slik at mennesker kan finne på å forsvinne, spesielt om man vil knytte dem til seg før de er klare Jeg hadde tolket det slik at han også ønsker at du tolker forholdet på lik måte. Noen er trege, så ikke se på hva alle andre gjør Anonym poster: d03277ce3ec698946fb4061a7525db24
Gjest Maya Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 Jeg forstår deg veldig godt, du er dame og vi vil som regel ha svar ganske fort:) Møtte en på match for 3 mnd siden, fikk rette følelser og spurte derfor om vi skulle være kjærester etter 1 mnd. Har ikke hastverk, men jeg har blitt såpass opp i årene at jeg ikke vil kaste bort mer tid på feile menn, det er en ærlig sak. Andre ting jeg har spurt etter er faktisk om han har stengt alle dører for flere barn, om han ser en framtid med meg osv... dette har gått veldig bra, fyren er ikke ikke skremt og vi har det fint. Er fult klar over at ting tar tid, respekterer det- samtidig er det lov å kunne snakke om slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå