Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en fyllekrangel endte faktisk med brudd i natt. Et helt seriøst fuckings brudd. Han slo opp med meg, og to timer senere tok han med seg den eneste jenta på festen jeg hadde bedt han ligge unna tidligere på kvelden. Han råklinte med henne foran ansiktet mitt mens han så at jeg sto i vunduet og gråt og så de tuslet sammen oppover vegen..

Hun jenta er enda hos han(hjemme hos mora, LOL, Dette er en fyr på 20 og dama 25), og han må vente med å komme hjem til "oss" til hun har dratt. Så viktig var det forholdet. Et års samboerskap.

Jeg ble såret for siste gang. Forige gang var han utro i utlandet med en stripper. Nå er det nok, å jeg er helt følelseskald, jeg kjenner ikke sorg, bare bitterhet og forvirring. What the fuck happend last night ?

Det hele startet da jeg tømte en drink på hun jenta. Hun hadde prøvd seg hele kvelden og har ved tidligere anledninger spurt han med hjem til seg. I går ble det nok, jeg kasta drikken nedi toppen hennes og slo henne i trynet faktisk, da etter x antall gjentatte ganger hvor jeg sa " kan du være så grei, ligg unna?" men da hun sa " kom deg vekk fra henne, hun ødelegger deg!" så smalt det. Det var denne jenta han tok med seg hjem.

FYYYYYYYYYYYYYYY FAEN sier jeg bare..... Han kommer etterpå, jeg ble nedprioritert, fordi han må vente med henne til det kommer noen å henter fitta. Nå sitter jeg her å lurer på hva i faen jeg skal si til han ? Jeg spurte han senest i går om han elsket meg over alt og ville gjøre alt for meg, Ja sa han. Wattafuck

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, du kaster ikke drinker i toppen på folk og slår de i trynet, men det vet du.

Hør her, hvorfor faen skal du sitte der og vente på at han kommer hjem? Har du noen rimiposer eller noe? Pakk driten hans og hiv det utenfor døren, når han kommer, kan han hente det og dra hjem til mamsen og den nye dama si.

Hvis leiligheten er hans, eller står i hans navn, så er det du som skal pakke dine ting, gjør klart og kom deg hjem til foreldrene dine, eller hvem som helst?

Hvor bor du? Bor jeg mindre enn 2 timer unna så henter jeg deg og tingene dine.

Dette er uakseptabelt.

Anonym poster: 04ba20b744e2b1b67916926b7e393068

• Liker 29
Skrevet (endret)

Det er "Min" leilighet, det er jeg som leier den å står som leieboer i kontrakten. Jeg bor litt utenfor Kr.sand. Jeg er helt lost nå, føler ingenting. Han sto å skjelte meg ut foran henne og dumpet meg foran trynet på henne, hun smilte til meg å viste meg fingeren.

Fytti, egentlig har jeg dead serious lyst til å finne en torpedo som kan banke silkinonen og botoxen ut av henne.

Jeg klikker, å jeg har lyst å være verdens barnsligste drittunge å skrive en lang trusselmail din kjerringa. Men men, det er jo typen som er dum egentlig. Eller "typen" helvette for en kukskalle sier jeg bare. Han måtte jo finne det styggeste og mest horete på den festen.,

Endret av Eeris
  • Liker 1
Skrevet

Går det bra med deg?

En slik fyr vil du ikke ha uansett, det vet du..

Utro med strippere, slår opp i fylla, tar med seg kjerring hjem til foreldrene mens du venter i leiligheten deres.

En så kald og kynisk mann, herlighet, blir helt satt ut av å lese dette innlegget.

:klem:

• Liker 2
Skrevet

Fytti, egentlig har jeg dead serious lyst til å finne en torpedo som kan banke silkinonen og botoxen ut av henne. Du kan få se ett bilde. Sjekk det trollet for faen:

Slett den lenken nå!

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske dette var trolletråd eller et mareritt eller what the fuck ever. Dette var ikke virkeligheten for under 10 timer siden!!!! Herreguuuuuuud. Jeg er et nervevrak nå. Klump i magen, å bare sitter å ler når jeg blar gjennom bildene av henne på facbook. Jeg ler av at jeg var så naiv og godtroende første gangen han dreit på leggen.

For 10 timer siden sa han at han elsker meg over alt!!! Og ville gjøre alt for meg ?! Hva faen er dette for noe tull?

Skrevet (endret)

Det er "Min" leilighet, det er jeg som leier den å står som leieboer i kontrakten. Jeg bor litt utenfor Kr.sand. Jeg er helt lost nå, føler ingenting. Han sto å skjelte meg ut foran henne og dumpet meg foran trynet på henne, hun smilte til meg å viste meg fingeren.

Fytti, egentlig har jeg dead serious lyst til å finne en torpedo som kan banke silkinonen og botoxen ut av henne.

Jeg klikker, å jeg har lyst å være verdens barnsligste drittunge å skrive en lang trusselmail din kjerringa. Men men, det er jo typen som er dum egentlig. Eller "typen" helvette for en kukskalle sier jeg bare. Han måtte jo finne det styggeste og mest horete på den festen.,

Hun er umoden og ute etter bekreftelse på høyest mulig plan, det beviser hun når hun fryder seg over måten han behandlet deg på, for å så ta henne med hjem og knulle henne., liksom "se på meg, han valgte meg over deg". Det er søppeloppførsel, hun har ikke selvtillit eller selvfølelse, se bort fra henne.

Det er faktisk laveste mulig nivå av lavmål å glede seg over det eksen din gjorde mot deg.

Jeg bor dessverre minst 20 timers biltur unna deg, men du trenger heller ikke hjelp. Det er din leilighet, han har vist hva han velger, han kaster bort deg og samboerskapet deres og beviser det ved å hive seg etter den første og beste som vil ha ham.

Han der trenger du IKKE. Og du trenger ikke å skrive trusselmailer eller torpedoer til den dama, jeg forstår at det er raseriet, skuffelse, frustrasjonen og sorgen din som skriver, utseende hennes har ikke noe med saken å gjøre, selv om det gjenspeiler hennes manglende selvtillit.

Du er bedre enn dette, det er du.

Pakk skiten hans og sett utenfor, han har gitt avkall på alt med deg å gjøre, så han kan få det som han vil.

Endret av MissStiles
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Du har brukt mer enn nok tid og energi på den taperen av en mann; kast ut tingene hans, og ikke snakk med ham igjen. La ham gå, det er ikke mer å hente. Du fortjener bedre - ikke fall for fristelsen til å gjøre noe dramatisk, bare sett sakene hans utenfor døra, sperr nummeret hans, slett ham på Facebook, og aldri ha noe mer med ham å gjøre. Det er den enkleste og beste måten å komme seg videre på. Bare dropp ham, han er ikke verdt det

Endret av MissStiles
  • Liker 5
Gjest LineaAlba
Skrevet

Høres ut som et giftig forhold som burde tatt slutt uansett om det i går hadde skjedd eller ikke. Kanskje det er greit om du allierer deg med en venn som kan komme bort mens han er der eller etterpå. Kaste en drink på noen, ok, det kan skje hvis man blir hissig nok. Men å slå noen er er å gå alt for langt! Uansett hvor slem noen er med deg, hold deg for god for det i fremtiden. Du kan virkelig skade noen på den måten, og bli anmeldt, i tillegg til at alle vil tenke at du er den skyldige part i bruddet og at han var heldig som kom seg vekk fra deg.

Både dama og fyren er søppelfolk. Han vil bare ha henne fordi det er sånn han kan såre deg mest mulig. Håper det er slutt for godt mellom dere to nå? Enig med innlegget over her, pakk sammen tingene hans og gjør kortest mulig prosess av det!

• Liker 3
Skrevet

Nå synes jeg ikke du handlet riktig ved tanke på jenta, men jeg kan jo forstå hvorfor du ble provosert. Uansett så er ikke slike mannfolk noe å samle på. Kom deg unna.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner at dette kan være jævlig vanskelig, og det er vanskelig etter noe sånt. Men når han går ut av døren, så aldri snakk med han igjen. Aldri. Uansett hva han sier. Ignorer han. Det er det beste du kan gjøre. Og hun ekle damen der er ikke verdt at du sender henne en mail.

Nå kan du bevise for dem hva du er laget av. At du kan reise deg og gå ut som den sterke av dette her. Og en dag kan du le dem i trynet. Når du er ordentlig lykkelig. For det kommer du til å bli.

Føler så med deg. Blir sint av å lese dette. På han dritten og kjerringen. De er ikke verdt en dritt.

Sender deg uansett mange varme tanker og klemmer.

Edit: fjerner noe. Føler at det jeg sa her ble misforstått.

Endret av Cupcake92
Skrevet (endret)

:klem:

Det går nok bra. Det ender alltid bra til slutt! Du skal se du er glad for å være kvitt en drittsekk som han, når du tenker tilbake.

Anonym poster: 8b84567ba1d058f3f87e46ea703f8ad8

Endret av MissStiles
Skrevet

Herregud. For en skikkelig, skikkelig drittsekk!

Er det mulig? Jeg syntes forferdelig synd på deg. Men nå er det ihvertfall over. Han må vel hente sine ting, og så trenger du vel aldri se han igjen? Nå kan du komme deg videre, og få det fint. Møte en fyr som faktisk fortjener deg, og ikke den jævelen der. Han er ikke verdt en dritt.

Har akkurat vært igjennom et kjipt samlivsbrudd selv. Og det eneste jeg kan si er at ting går bedre. Du kommer til å få det så utrolig mye bedre uten han jævelen der.

Og jeg er ikke for vold, men så bra at du slo til hun ***********. Det fortjente hun virkelig, og alle med litt bein i nesen ville nok gjort det samme.

Jeg skjønner at dette kan være jævlig vanskelig, og det er vanskelig etter noe sånt. Men når han går ut av døren, så aldri snakk med han igjen. Aldri. Uansett hva han sier. Ignorer han. Det er det beste du kan gjøre. Og hun ekle damen der er ikke verdt at du sender henne en mail.

Nå kan du bevise for dem hva du er laget av. At du kan reise deg og gå ut som den sterke av dette her. Og en dag kan du le dem i trynet. Når du er ordentlig lykkelig. For det kommer du til å bli.

Føler så med deg. Blir sint av å lese dette. På han dritten og kjerringen. De er ikke verdt en dritt.

Sender deg uansett mange varme tanker og klemmer.

Nei, alle med bein i nesen hadde ikke gjort det samme. Jeg forstår handlingen, at hun slo, men hun skulle ikke gjort det. Hun kan risikere en anmeldelse på toppen av det hele, og likevel mistet eksen til dette kjerringneket. Vold er ingen løsning på noe.

• Liker 5
Skrevet

Du sier det er din leilighet, så da støtter jeg forslaget om å finne plastposer og pakke ned sakene hans. Legg de utenfor døren.

Sånne sparer man ikke på.

• Liker 8
Skrevet

som ab over tenkte jeg og pakk sakene hans,eller om det er stede hans pakk dine. Han der hadde jeg ikke venta på. blir litt målløs.

Skrevet (endret)

Nei, alle med bein i nesen hadde ikke gjort det samme. Jeg forstår handlingen, at hun slo, men hun skulle ikke gjort det. Hun kan risikere en anmeldelse på toppen av det hele, og likevel mistet eksen til dette kjerringneket. Vold er ingen løsning på noe.

Jeg regnet med at denne ville komme, så jeg redigerte litt på innlegget. La til en liten tekst. Nei, man skal ikke slå. Men jeg forstår at hun gjør det, og jeg vet ikke om jeg hadde vært noe større enn det i en sånn situasjon selv. Det var det eneste jeg mente. :)

Føler jeg ble misforstått i det jeg mente her. Men, burde uttrykket meg på en annen måte. Så min feil :) beklager.

Endret av Cupcake92
Gjest LineaAlba
Skrevet (endret)

Og blokker begge to fra facebook. Ikke skriv noe til dem verken på mail eller melding. Når det har gått litt tid også har fått roet deg ned, kommer du til å angre hvis du skriver noe stygt til dem. Det ligger der for alltid og kan ikke slettes, og kan brukes for å vri på sannheten og stille deg i et dårlig lys i ettertid. Brenn alle bilder av ham i peisen og rens hele leiligheten for hvert hår og støvkorn som fyren har etterlatt seg!

Endret av LineaAlba
  • Liker 3
Skrevet

Det er så sykt vanskelig. Jeg trodde dette var mannen i livet mitt med stor M. Vi har hatt et helt unikt og nydelig forhold, med mye latter og humor. Men det skar seg som faen. Jeg mistenker at han har hatt lyst å dumpe meg lenge, men ikke turt. Derfor gav han meg en endelig grunn til å aldri, aldri ta han tilbake igjen.

Det blir nok vanskelig, men flaks for meg at han stikker til helvette inn i militæret i januar. Akkurat det kunne ikke blitt bedre nå.

Jeg er så sykt såret. Han sa tidlige at hun var grisestygg, og han gikk til og med bort til henne å sa at hun skulle slutte for hverken meg eller han likte det. Men med litt for mye innabords ble nok fristelsen til den forbudte frukt for stor. Ikke noe jeg vil samle på. Jeg vil være sikker på at min mann skal være trofast å ikke falle for nettopp slike fristelser med deilig kropp, store pupper og lepper (resten dog ganske stygt) men hun er jo et slags sexsymbol i bødga. Kjent tøs... Og det var det han tok med seg hjem å pulte på i vår seng. Fy faen altså. VÅR lille enkeltseng som vi bruker når vi er på besøk der.

Satan i helvette..

Skrevet

Kan du ikke pakke tingene hannes og sette de utenfor døra?

Ikke gjør noe mer ut av dette, ikke ty til (mer) vold, ikke tru noen på livet, ikke lage drama nå. Bli kvitt denne fyren for godt og gå videre med livet! De er ikke verdt det!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...