Gjest Meg Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hadde dere blitt provosert hvis kjæresten din, igjennom ett år, hadde spurt deg,"var den beste orgasmen noensinne, før i dag, med noen andre enn meg?"(Like etter sex, på do, før frokost) Like etter at han (for første gang noensinne) sa "dette var den beste orgasmen noensinne."
juliane Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor i alle dager skulle han spørre om det?! 3
Gjest Meg Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor i alle dager skulle han spørre om det?! Siden hun aldri tidligere hadde sagt at dette var den beste orgasmen noensinne. Og tildligere hadde lagt ut om en bestemt sexuell opplevelse i det vide og brede, som var så spesiell, med en annen..
-Jiinxs- Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Samme som folk som spør hvor mange sex partnere de har hatt før h*n. Så om jeg forstod det rett, så spurte typen din, om du har hatt bedre orgasmer med noen andre enn han? Sært spm om jeg har tolket det rett. Endret 30. desember 2012 av -Leon-
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor det? For jeg klarer ikke bedømme ting som ligger bak i tid slik. Jeg kan si det var bra, eller dårlig, men "orgasmen jeg hadde 18 juli 1982 var den optimale" er ikke noe jeg klarer tenke, selv om det kan ha vært tilfellet. Nåtid blir anderledes, pga at det er nåtid, og dermed det tydeligste minnet. Men ja, jeg hadde følt meg presset til å velge mellom to gode opplevelser, og antatt at helvete brøt løs om jeg valgte feil.
Gjest LineaAlba Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Hadde ikke blitt provosert, men hadde heller ikke svart på spørsmålet. Evt bare sagt ja for å være snill med egoet hans. Sånne ting holder man for seg selv, syns jeg.
Aprilcch Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Ja, jeg hadde blitt provosert. Nå synes jeg ikke han har noe med å be deg rangere dine tidligere sexopplevelser for han. Det er dine minner og han vil mest sannsynlig bli pisse sur hvis du sier at en annen har gitt deg bedre ordgasmer, selv om det er sant. Dermed vil han bygge opp til en krangel, og hvorfor skal man spørre om hvem som er best i senga, han vet jo at du vil måtte si at det er han uansett hva som er sant.
Gjest Meg Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Men ville dere blitt provosert hvis det helt klart, uten tvil, var han(henne som har gitt deg de beste orgasmene?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Men ville dere blitt provosert hvis det helt klart, uten tvil, var han(henne som har gitt deg de beste orgasmene? Ja. Jeg kunne trolig funnet på å sagt noe slikt uoppfordret i et tilfelle, men sånt er direkte ufint å spørre om. Det vitner om enten en ekstrem usikkerhet, eller en tanke om at "alle andre hun har hatt er drit", begge deler er direkte irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå