Gå til innhold

Grunner til å glede seg til januar? Trist at desember er over

Anbefalte innlegg

Skrevet

emnet sier det meste. Jeg er en skikkelig julete person, og synes alltid det er tungt med overgangen til januar og "ikke-jul". Tips til ting å glede seg til etter at jula er ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker om luksusproblem! XD

Skrevet

Det går mot lysere tider :) Lysere tider betyr også varme og sol :D

• Liker 1
Skrevet

Det jeg gleder meg til er daglige rutiner med mer trening og sunnere mat. Og ikke minst at det går mot lysere tider!

• Liker 1
Skrevet

Januarsalg?! :)

Og jeg liker følelsen av nytt år - ny begynnelse, nye muligheter :)

Anonym poster: 6362c437a0b02f0e0b1e0d716c4018b9

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor i landet du bor selvsagt, men her nordpå gleder vi oss til å se sola igjen :) Så når sola kommer tilbake er det vanlig med solfest i barnehage/skole og arbeidsplasser serverer gjerne solkaffe. Venninne pleier også å samles til solkaffe :)

Let fram din indre nordlending og ta en solfest? :)

Jeg synes også det er litt stusselig når jula pakkes ned. Så de siste årene så har jeg gjort det litt mer gradvis. Nissene og de røde dukene forsvinner i januar, men jeg bytter ut med vintertema :) Har samla en del snømenn, iskrystaller og hvite/blå duker som jeg bruker, passer fint til gnistrende kald januar synes jeg :)

Anonym poster: 6362c437a0b02f0e0b1e0d716c4018b9

• Liker 3
Skrevet

Som alltid gleder jeg meg til å se sola igjen, sånn er det vel for de fleste nordpå tenker jeg.

Nytt år, nye muligheter, føles litt som om man starter med blanke ark. Og siden 2012 har vært et møkkaår av dimensjoner kan det kun bli bedre, så overgangen til et nytt år er utelukkende positivt for meg i år. Har mye å glede meg til i det kommende året.

Skrevet (endret)

Har alltid syntes det var kjedelig når julen var over. Men denne julen har vært trist og annerledes. Så nå føles det godt at det er 1. januar. Rødt og lilla føles så dystert, nå er alt lyst og hvitt.

Tenk på den som en fresh start, som å begyne på nytt. 2013 er bare en baby enda :)

Ellers enig med de andre; ser frem mot lysere tider! Og ikke minst å spise sunnere og trene.

OT, til AB fra nord over her, ble litt nysgjerrig jeg, hvordan foregår en slik solfest?

Endret av nora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...