AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har en kompis som jeg har kjent i 10 år. Vi hadde sex en gang, og dette vet kjæresten. Så har det seg sånn at kompisen min gjerne kan skrive "god jul vakre", eller "grautelerer med dagen du fine"..etc etc..og så har kjæresten min reagert på dette. Jeg mener han overdriver, og at kompisen min ikke mener noe med dette. Eller tar jeg feil? Anonym poster: 66cbcf0368367cd8c50a68d5f3cae77f
Anjah Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har også et par kompiser som skriver sånne meldinger til meg i blant. Disse er bare sånn av natur. Jeg tror ikke de legger noe i det, og jeg legger ikke noe i det. Mannen min bryr seg ikke. Jeg tror han skjønner at noen mennesker lirer av seg sånne fraser i øst og vest, hehe. Men han er i grunn ikke av den sjalu typen, da. 2
Plommetreet Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Kommer vel kanskje litt an på hva du skriver tilbake..?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Kommer vel kanskje litt an på hva du skriver tilbake..? Tja, det kommer litt ann på "dagsformen"..kan hende jeg skriver noe lignende tilbake.."handsome", "sexy"..men oftest bare et takk og et smilefjes.. Anonym poster: 66cbcf0368367cd8c50a68d5f3cae77f
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Noen gutter skriver/sier slikt uten at det ligger så mye bak det. Men jeg kan da forstå at kjæresten din blir sjalu uansett, egentlig. Men litt sjalusi i et forhold kan være bra det, hadde han aldri reagert på noe ville du nok hatt et problem.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Jeg får også komplimenter fra venner, men kjæresten min bryr seg ikke. og sier selv han ikke er sjalu. :/ Burde jeg heller bekymre meg`? Anonym poster: b6c9a63814eca3c79ae2d9a5a2f611c1
Plommetreet Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Tja, det kommer litt ann på "dagsformen"..kan hende jeg skriver noe lignende tilbake.."handsome", "sexy"..men oftest bare et takk og et smilefjes.. Anonym poster: 66cbcf0368367cd8c50a68d5f3cae77f Det er vel kanskje heller det typen reagerer på da kanskje? Jeg skal ikke moralisere. Jeg har kompiser jeg kopis-flørter med, men mannen min finnes ikke sjalu så her har det aldri blitt et problem. Men det er viktig å ta hensyn til sin partners følelser selv om de kan virke litt vel over the top. Alt med måte. 1
Tropic Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Kan jo skjønne at han reagerer når han kaller deg vakre og du kaller han sexy, særlig siden dere faktisk har hatt sex og dermed mest sannsynlig synes hverandre er attraktive. 6
MissStiles Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Akacia Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Kan jo skjønne at han reagerer når han kaller deg vakre og du kaller han sexy, særlig siden dere faktisk har hatt sex og dermed mest sannsynlig synes hverandre er attraktive. Enig med dette. En bør jo virkelig ikke skrive slik til noen en har hatt sex med når en er sammen med noen! Det er jo ikke rart det plager typen din.. Hadde det vært en venn du ikke har hatt sex med kunne han kanskje sett "spøken" i det, men det er jo ikke morsomt lengre når dere faktisk har hatt sex.. Ville du likt at han skrev slik til noen han har hatt sex med? Synes ikke dette er snakk om sjalusi. Synes egentlig det er snakk om respekt for kjæresten sin. Kompisen din og du mener nok ikke noe med det, det vet kanskje kjæresten din også. Men det blir bare feil rett og slett. Endret 2. januar 2013 av Akacia
Gjest Darthoven Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er generelt ikke sjalu av meg, og hadde f.eks ikke hatt noe problem om fruen hadde hatt sex med noen andre, dersom det ikke var noen kjærlige følelser inne i bildet, og vi hadde snakket om det, vært ærlige osv. Men hadde hun sittet og sms`a med gamle flammer og kalt dem sexy og handsome osv, så hadde jeg begynt å stusse om hun ikke var helt ærlig med meg.
Rubies_ Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Tja, det kommer litt ann på "dagsformen"..kan hende jeg skriver noe lignende tilbake.."handsome", "sexy"..men oftest bare et takk og et smilefjes.. Anonym poster: 66cbcf0368367cd8c50a68d5f3cae77f Selv om at det er ganske uskyldig moro, syns jeg at du skal ta det i betraktning at kjæresten din syns det er ubehagelig. Kjæresten din kan ikke tvinge deg til å slutte å skrive/snakke med denne mannen, men du må se det litt fra hans side også. Selvfølgelig er han litt sjalu når andre menn kaller deg sexy og du svarer handsome tilbake. Det er en naturlig reaksjon. Så keep that in mind. Og et personlig tips fra meg til deg: Om du ikke ønsker å skape konflikt og negativitet i forholdet ditt; la være å skrive handsome/sexy osv. til andre menn en kjæresten din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå