Gå til innhold

Ny mobil? Tips ønskes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må kjøpe meg ny mobil, og aner ikke hva jeg skal gå for. Mobilen jeg hadde var en eldre touch fra HTC, og før det hadde jeg en svært simpel telefon fra Nokia.

Jeg er ikke veldig komplisert, og bruker telefonen nærmest bare til sms, ringing, vekkerklokke, kalender. Likevel er det greit å ha mulighet til internet, snapchat (hehe) og et brukbart kamera. Jeg har MacBook og iPod, så på den måten hadde det vært praktisk å kjøpt en iPhone slik at jeg kan synkronisere musikk, og overføre kalender osv.

Jeg er likevel litt usikker. Bør jeg gå for touch eller ikke? Har en følelse av at ikke-touch-mobiler holder lengre på batteriet, også er de jo billigere. Ønsker ikke å bruke mer enn ca 2500,- på denne telefonen, og gjerne mindre. Dersom jeg skal kjøpe iPhone, hvilken skal jeg gå for? 4? 4s? Jeg kommer ikke til å kjøpe 5. Men ja. Hjelp meg!?

Anonym poster: 21c2aa204a4ffe0cdc6f50c8cbe84d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg Sony Xperia V, gubben har lillebroren Sony peria Go, og er fornøyd med den. Praktisk med en telefon som faktisk tåler vær og vind, og som man kan miste i dass uten at den blir ødelagt.

Nå har jeg HTC Desire S, og etter å ha knotet litt med gubben sin Sony samt android-nettbrettet mitt, så har jeg kommet frem til at Adnroid i grunnen er Android samme hvilket merke det er, og dermed enkelt å venne seg til. Nå skal det nevnes at jeg ikke finnes eplefan, selv om jeg har både Appel-TV, Apple Express trådløs router og MacBook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du vil ha muligheten til snapchat/internett.

Om det er surfing du mener så er en touch tlf et must synes eg.

Du kan jo selvfølgelig surfe på en 2 tommers skjerm, men det vil være litt knotete i mine øyne.

Hvis du ikke liker å lade mobilen din daglig eller annen hver dag så er vel det eneste alternative med å velge en tlf som ikke har en touchscreen og da faller jo også prisen drastisk.

Jeg tror iPhone 4(s) vil koste mer enn 2500.- u/abon.

Min svakhet er Sony Ericsson, eller Sony heter vel de nå.

Sony Ericsson Xperia Arc S

Huawei U9510 Ascend D1 Quad

Huawei U9200 Ascend P1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, dere! Skal sjekke anbefalingene deres ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg må kjøpe meg ny mobil, og aner ikke hva jeg skal gå for. Mobilen jeg hadde var en eldre touch fra HTC, og før det hadde jeg en svært simpel telefon fra Nokia.

Jeg er ikke veldig komplisert, og bruker telefonen nærmest bare til sms, ringing, vekkerklokke, kalender. Likevel er det greit å ha mulighet til internet, snapchat (hehe) og et brukbart kamera. Jeg har MacBook og iPod, så på den måten hadde det vært praktisk å kjøpt en iPhone slik at jeg kan synkronisere musikk, og overføre kalender osv.

Jeg er likevel litt usikker. Bør jeg gå for touch eller ikke? Har en følelse av at ikke-touch-mobiler holder lengre på batteriet, også er de jo billigere. Ønsker ikke å bruke mer enn ca 2500,- på denne telefonen, og gjerne mindre. Dersom jeg skal kjøpe iPhone, hvilken skal jeg gå for? 4? 4s? Jeg kommer ikke til å kjøpe 5. Men ja. Hjelp meg!?

Du har egentlig svart på ditt eget spørsmål. Gå for IPhone (selv om de er snobbeklumper)

Anonym poster: e3919728a2a78e96616e9f2b67c77558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...