AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hahaha. Okei, er det noen som har erfaring med dette? Jeg var VELDIG full her en dag før jul, og så meg ut den kjekkeste mannen i lokalet. Og sjekket han opp. Har - helt ærlig - aldri blitt med en fremmed hjem før. Så jeg aner ikke hva man gjør nå. Jeg merker at jeg vil treffe han igjen, også litt for å vite hvem i all verden det var for en person jeg valgte å sove over hos (ehem). Og så var han utrolig kjekk da! Vi er venner på face nå, og har meldet litt. Så avtalt å møtes. Men merker at jeg har litt angst.... Blir det bare veldig flaut alt sammen....?? Anonym poster: 5340a9ed29ebc144a03cefb52d15afcb
Knirke Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Nei, det som er flaut er hvis du møter igjen en ONS som ikke er kjekk og som du ikke ville treffe igjen, gjerne i sosial sammenheng (eller som meg; på jobben min, der vi måtte tilbringe tre kleine timer sammen) 3
sjonkelrolf Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Nå vet ikke jeg hvordan det ville være å møte en av de siste ONS jeg har hatt meg med. Husker ikke hva de heter eller utseende. Ville sannsynligvis ikke kjent dem igjen hvis jeg hadde sett dem på gata. Kanskje like greit.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Høres ut som du er nervøs/engstelig fordi det er "ukjent terreng", men situasjonen i seg selv er jo ikke pinlig, tenker jeg. Dere liker jo hverandre tydeligvis siden dere har opprettholdt kontakten i ettertid Lykke til! Tror dette går bra, jeg! Jeg synes faktisk det er mindre pinlig å gå ut med ONS's fordi den fysiske biten allerede er "ryddet av veien" - altså - jeg behøver ikke 'frykte' fysiske tilnærmelser fra daten, for vi har jo allerede hatt sex! Så da kan jeg slappe av og bare kose meg sammen med ham uten det der presset hengende over meg Anonym poster: 27cf8428cc107af8cef7cc6df756f451
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Nei, det som er flaut er hvis du møter igjen en ONS som ikke er kjekk og som du ikke ville treffe igjen, gjerne i sosial sammenheng (eller som meg; på jobben min, der vi måtte tilbringe tre kleine timer sammen) Da er vi i samme båt.. ONS på julebordet.. Heldigvis er han selger så han er ikke så ofte innom kontoret.. Anonym poster: de28d0bb3a4caf42102532b050f7f0c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå