ponni Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hei! leter etter et billigere alternativ for denne: http://www.mytheresa.com/en-de/raya-new-maxi-cardigan.html Det jeg synes er fint med den er at den er enkel og ren i linjene, og i et godt og varmt materiale... synes det er vanskelig å finne enkle ting som både er fine og billige, de billigere versjonene har alltid mye annet "dill", som krager og lapper på albuene osv. Takk for svar!
Glynis Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Det er vanskelig å finne rimelig ull/mohair, fordi dette er ikke de billigste materialene. Så det finnes en viss grense for hvor lavt i pris du kan finne noe så fint, det er jo mye materiale i tillegg. Jeg har ikke sett noe som ligner heller, men mitt generelle tips når jeg søker etter noe spesifikt er å søke på shopstyle.com samt google images og skrive noen spesifikke søkeord, i ditt tilfelle 'long mohair cardigan' eller 'long wool cardigan' etc. Uniqlo har mye stilrene plagg i varmt materiale, men de har litt mindre 'design', samt at jeg har ikke sett noen så lange.
kills Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Angrer på at jeg ikke kjøpte fjorårets modell som var en del kortere.. Jeg har ikke funnet en cardigan som er like enkel og fin selv om jeg har lett, så mitt tips er egentlig å slå til mens den fortsatt er i butikkene, vårkolleksjonen er jo på vei nå (enkelte plagg er allerede i butikk).
Strixvaria Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Du får det du betaler for. Mohair er, som Glynis sier, ikke et billig materiale, og noe slikt finner du ikke i standard-kjedebutikkene. Samtidig er Acne kjent for designet sitt - linjene, formene, materialbruken, og noe slikt tror jeg ikke du finner andre steder, med unntak av lignende designere i kanskje enda dyrere prisklasser. Ved pen behandling kan også disse plaggene brukes i mange sesonger. Jeg ville slått til - noen tusen for en jakke du kan ha i mange år er en god investering, når du finner noe du virkelig liker, som ser bra og sitter fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå